    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zawiesilem Lidla ;-))
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 18 Jan 2020 14:08:51 +0100

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 00:39:47 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    napisał(a):

    > Hmmm, ale jakiego "braku możliwości technicznych"?
    > To wolno mieć jeszcze kasy fiskalne, które nie wydrukują NIPu na paragonie? Do
    kiedy?
    > Bo jak kasa fiskalna nie działa to nie wolno chyba sprzedawać...

    A jest taki wymog, zeby drukowala NIP ?
    Bo moze sie da "obslugujemy tylko konsumentow",
    albo "osoby potrzebujace fakture zapraszamy do kasy obok".

    > Pozostają więc przedsiębiorcy, którym jeszcze wolno nie mieć kasy fiskalnej - tych
    rzeczywiście pominąłem - ale kto jeszcze na tej liście został?

    Podzielic firme na dwie - jedna nie obsluguje klientow prywatnych i
    kasy nie potrzebuje :-)

    J.