    From: "gdaMa" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co dalej ze zwolnieniem?
    Date: Wed, 25 Nov 2009 15:03:44 +0100

    *Olgierd*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
    Pippi):

    > Przysługiwać będzie Ci świadczenie rehabilitacyjne z ZUS:

    Raczej nie - IMO powinien jej się rozpocząć nowy okres zasiłkowy ponieważ
    zwolnienie z kwietnia jest na inną chorobę niż przeziębienie. Lekarz
    powienien na ZUS ZLA określić kod choroby tak by ZUS prawidłowo naliczył
    zasiłek. Jeżeli tego nie zrobił to ZUS się sam do niego zwróci o
    uzupełnienie.

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*