  • 1. Data: 2009-11-25 13:04:59
    Temat: co dalej ze zwolnieniem?
    Od: "Ika" <i...@p...onet.pl>

    witam
    Jestem po operacji guza piersi.
    Bylam na zwolnieniu 182 dni, troche w zeszlym roku i do konca kwietnia w tym
    roku.
    Potem pracowalam caly czas, dopiero w listopadzie mialam infekcje i
    przebywalam 9 dni na zwolnieniu.
    Teraz znowu jest cos nie tak z moim cisnieniem tetniczym i znow jestem na
    zwolnieniu.
    Umowe o prace mam do konca roku.
    Co bedzie gdy moje zwolnienie przejdzie na drugi rok?, a umowa nie zostanie
    i przedluzona?
    Ubezpieczona jestem w ZUS-ie.
    Bardzo prosze, jesli ktos moze mi cos na ten temat napisac.

  • 2. Data: 2009-11-25 13:25:54
    Temat: Re: co dalej ze zwolnieniem?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Ika pisze:
> [...]
    > i przedluzona?
    > Ubezpieczona jestem w ZUS-ie.
    > Bardzo prosze, jesli ktos moze mi cos na ten temat napisac.

    Nie jestem ekspertem, ale wydaje mi się, że powinnaś dostawać pieniądze
    z ZUS-u, ale jak długo... nie wiem.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2009-11-25 13:41:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 14:04:59 +0100, Ika napisał(a):

    > Umowe o prace mam do konca roku.
    > Co bedzie gdy moje zwolnienie przejdzie na drugi rok?, a umowa nie
    > zostanie i przedluzona?

    Przysługiwać będzie Ci świadczenie rehabilitacyjne z ZUS:

    http://www.zus.pl/default.asp?p=4&id=435

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2009-11-25 14:03:44
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    *Olgierd*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
    Pippi):

    > Przysługiwać będzie Ci świadczenie rehabilitacyjne z ZUS:

    Raczej nie - IMO powinien jej się rozpocząć nowy okres zasiłkowy ponieważ
    zwolnienie z kwietnia jest na inną chorobę niż przeziębienie. Lekarz
    powienien na ZUS ZLA określić kod choroby tak by ZUS prawidłowo naliczył
    zasiłek. Jeżeli tego nie zrobił to ZUS się sam do niego zwróci o
    uzupełnienie.

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*