    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 3 Aug 2015 13:50:13 -0700 (PDT)
    Subject: Re: czy mogę kupić mieszkanie z zameldowanym lokatorem?
    From: dolniak <d...@g...com>

    Witam
    W wyniku rozwlekłości czasowych tak się pogmatwało, że
    > osoba która jest zameldowana nie mogła się wymeldować bo sprawy spadkowe
    > nie były załatwione, a teraz kiedy sprawa spadkowa się zakończyła -
    > obywatela niema w kraju.
    > Co mi ewentualnie grozi w momencie zakupu? Ewentualnie w przyszłości
    > jeśli owa osoba zmieni zdanie i nie będzie się chciała wymeldować?

    Żeby bylo jasne:to co piszesz,to wersja sprzedającego,tak?
    Każdą nieruchomość kupuje się "czystą".A wlaściwie-jak by to smiesznie nie
    brzmialo-nikomu nie udalo sie kupić niruchomości.Kupujesz tylko prawa do niej.Twoje
    prawa są ograniczone przez zamedowanego gościa.Sluzebność taka.
    Budyń juz wyjaśnil czym to się może skończyć.
    "Wymeldowanie administracyjne"? Kolega widzę mocno wierzący...Gdyby to bylo takie
    proste,to sprzedający by dawno gościa wymeldowal.Albo sam zainteresowany by przyslal
    poswiadczony list z prośbą o wymedowanie.Widocznie nie takie to proste,skoro
    sprzedaja takiego bubla.
    Moja opinia:wprawdzie to mieszkanie jest do sprzedania,i pewnie po okazyjnej
    cenie,ale do kupienia sie nie nadaje.

    Możesz jeszcze wykonać taki manewr:dajesz zaliczkę,spisujesz umowę przedwstępną
    (notarialnie)i w niej sprzedający zobowiązuje sie do wymeldowania-do czasu podpisania
    umowy sprzedaży.Jeśli nie-zwyczajowo oddaje podwójną kwotę.
    Ale to twoje pieniądze,twoje ryzyko.
    pozdro dolniak
    P.S.Czytaleś świeży wypis KW,sprzedający jest jedynym wlaścicielem,gościa tam nie
    ma?hipoteka czysta?