  • Data: 2018-04-25 22:05:08
    Temat: Re: daszek
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie napisałeś o najważniejszym - w którą stronę świata jest skierowana
    > ta część domu. Jak na południe to w zimie słońce jest nisko i będzie w
    > całości doświetlać pokój. W lato jest wysoko i będzie zacieniać.
    Na południe.Mam już taką werandę, też skierowaną na południe, wysokości ciut wyższej
    niż drzwi balkonowe, szeroką na 3 metry.I dupa.Od marca do pażdziernika jest to
    najlepsze miejsce w domu.W pozostałe cały czas świeci się światło, choć jest duże
    okno i podwójne drzwi.A a drugim tylko drzwi.... Pomyślałem, ze w drugim domu(
    remontowałem go prawie 10 lat) chciałbym zrobić coś innego, więc szukam.Z całym
    szacunkiem- żadne barchany , choćby i najfikuśniejsze, nie wchodzą w grę.To jest ( na
    być) weranda całoroczna, bo tylko taka się sprawdza.Inne też, ale jak domu nie ma.
    Prawdopodobnie zrobię z poliwęglanu, ale bez komór.Widywałem komorowy i szału nie
    ma.Żadne uszczelki nie wytrzymają za długo i póżniej wygląda cokolwiek syfiasto. A że
    niczego nie kupię ( czy zrobię), to muszę trochę pobiegać.Ale może ktoś ma już jakieś
    doświadczenie.Dobrze byłoby poznać.
    Pozdro.abomito