    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do kamyczka policjofobów
    Date: Thu, 26 Apr 2018 09:40:35 +0200

    > Problem z SM jest taki, podobnie zresztą jak częściowo chyba z policja,
    > że wszystkiego sie nie ogarnie, wszystkich wykroczeń nie da się
    > obsłużyc, nawet jeśli sa one widoczne i oczywiste. Innymi słowy trzeba
    > priorytetyzować. Osobliwie SM (i cześciowo policja) wydaje się
    > priorytetyzowac w kierunku przypadków gdzie łatwiej (im) kogoś ukarać, a
    > nie gdzie jest większa szkodliwość społeczna.
    >
    > Więc osobiscie, wolałbym aby karali źle parkujących, śmiecacych na
    > ulicy, szczających po klatkach, wszczynających pijackie burdy etc etc.
> [...]

    Co do zasady zgadzam się z mvoicem, co do praktyki muszę jednak Tobie
    przyznać rację, sam byłem świadkiem sytuacji, gdy strażnicy takowi
    pilnowali jednego pomnika (bo miała być jakaś rocznica i mieli dbać, by
    nie był zanieczyszczony, bo wcześniej bywał), cała akcja była w parku,
    nagle jakaś bijatyka się zaczęła, dwóch osiłków o cos się pokłóciło
    zaczęła sie większa rozróba, naturalnym byłaby jakaś interwencja straży,
    cóż, strażnicy w chwilę po rozpoczęciu bijatyki schowali sie w krzakach,
    aby przypadkiem nit nie poprosił ich o interwencje...

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl