  • Data: 2020-01-16 00:58:46
    Temat: Re: izolacja zejścia do piwnicy
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    > Ale jakoś tak nie mam przekonania do skuteczności powyższych metod, co
    > myślicie?
    Nie wiem jak inni, ale ja myślę że to jest jak z lekami: im droższy, tym lepiej
    działa.Ale na psychikę, bo na organizm to wszystko podobne zakażanie.
    Jeżeli Cię tak naszło na te schody, to połóż tam płytki z gresu. Były kiedyś lepsze-
    z lastrica-grubsze i ładnie noski się robiło ale ostatnio nie widziałem. A na wilgoć
    i tak nic nie pomoże.
    Pozdro. abomito