  • Data: 2020-01-16 16:02:16
    Temat: Re: izolacja zejścia do piwnicy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 stycznia 2020 14:24:22 UTC-6 użytkownik Jakub Rakus napisał:
    > Czołem grupo!
    >
    > Jest sobie zejście do piwnicy w starej chałupie na kamiennych
    > fundamentach. Same schody ktoś wylał z betonu, wyglądają na suche,
    > chociaż wylane są bezpośrednio na gruncie, bez żadnej izolacji. Ściany
    > po bokach obrzucone są tylko byle jak jakąś zaprawą. Miejscami,
    > najbardziej na dole przy samych schodach zaprawę odparzyło i widać
    > wyraźnie, że kamienie są mokre.
    >
    > Jak to zaizolować? Jest pomysł żeby uzupełnić brakującą zaprawę, potem
    > wysmarować jakimś lepikiem, przykleić cienki styropian, siatke i
> [...]
    Jak i tak beda robione nowe to skuc, wywalic. Jak masz mozliwosc odizolowac to daj
    folie, styro. Pod spodem zrob se drenaz zeby ewentualna wode odprowadzic.

    A schody zrob drewniane. Na metalowych prowadnicach.

    Jak chcesz rzezbic w gownie ulepszajac stare schody to w sumie czemu nie? Jak chcesz
    to oblep je keramzytem. Cos tam zaizoluje a plesni nie wyzywi. Ale nie polecam.

    Skuj calosc i zrob dobrze.