  • Data: 2015-04-20 18:29:54
    Temat: Re: kontrola wilgoci w pokojach
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-17 o 21:57, d...@g...com pisze:
    > Hej, planuję umieścić po czujniku wilgoci w każdym pomieszczeniu. Chciałbym móc
    ograniczać wilgoć poprzez przyspieszanie rekuperacji. Planuje mieć okna drewniane i
    stąd ten pomysł. Niestety na obecnym etapie nie wiele wiem i chciałbym podpytać czy
    ktoś z was używa czujników wilgoci, czy pomysł się sprawdza? W jakich miejscach
    najlepiej takie czujniki umiejscowić? Może polecacie jakieś czujniki?

    A u mnie wisi tylko jeden - w kuchni, czyli w miejscu, gdzie
    teoretycznie wilgoci powinno być nieco powyżej średniej. Pokazuje 40 -
    42%, stabilnie cały czas, niezależnie czy żona gotuje, pierze, czy
    ogląda seriale. Grzeję drugi sezon. Nie wietrzę mieszkania tradycyjnie,
    bo mam WM + reku. Mój reku jest prosty i niestety osusza jeszcze
    dodatkowo powietrze, wolałbym mieć więcej niż te 40%. W lecie pokazywał
    około 60%.