  • Data: 2015-04-20 21:57:54
    Temat: Re: kontrola wilgoci w pokojach
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie niestety każdy z 4 czujników wilgotności (2 mechaniczne wbudowane w zegar
    ścienny, 2 elektroniczne w budowane w stację
    pogodową) pokazuje co innego zupełnie od czapy :-(
    W tej chwili mam na jednym 43%, na drugim 20%, na trzecim około 48%.
    Profesjonalne czujniki są dość drogie, może trafisz gdzies na czujnik z końskiego
    włosia?

    -----
    > Niestety na obecnym etapie nie wiele wiem i chciałbym podpytać czy ktoś z was używa
    czujników wilgoci, czy pomysł się sprawdza?