    From: "PYTON" <p...@r...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: krótkofalówka x 2 = skaner radiowy?
    Date: Thu, 7 Feb 2008 00:33:59 +0100

    Ja używam w pracy 6 krótkofalówek motorolli ze skanerami częstotliwości
    ( zakupione w stanach), łapię bez problemu kanały policji komunikacji
    miejskiej itp. Poszedłem z tym na komisariat żeby zapytać jak to jest.
    Panowie poprosili o homologacje którą oczywiście posiadam. Zostałem
    poinformowany że podsłuch kanałów policyjnych itp. nie jest zabroniony,
    natomiast nadawanie na tych częstotliwościach owszem. Wiec używam tylko
    kanałów ogólnie dostępnych.