  • Data: 2020-01-21 10:28:16
    Temat: Re: mKonto Intensive
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 19:05:50 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Ile Ty masz lat? Bo jak dziecko się zachowujesz.
    > Dwoch lewych rąk jak człowiek nie ma to żaden problem żeby 2 tysie tygodniowo byle
    sprzedaży zrobić.

    Cóż, widać większość Polaków ma dwie lewe ręce.
    Albo też to wcale nie tak lekko te 2k tygodniowo na sprzedaży zarabiać, trzeba się
    jednak naharować.
    No i jakby każdy Polak wziął się za sprzedaż, to by szybko nie było i czego
    sprzedawać i komu kupować...
    Przychodzą takie spamy od żabki - wkładasz 5k, dostajesz sklep z towarem i przez pół
    roku masz gwarantowane 15k dochodu. No przecież tylko brać!