  • Data: 2020-01-21 10:31:20
    Temat: Re: mKonto Intensive
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 18:01:06 UTC+1 użytkownik kusy napisał:
    > Póki co jedynym bankiem, który coś się odgrażał, że będzie sprawdzać źródło
    > wpływów, jest popierdółka nest - oczywiście w promo, bo do darmowości konta
    > nic nie wymagają.
    >
    > Czyli jednak pozostać na zwykłym ekonto?
    > Z tego co mówił facet z info to plusy sa 0 zł od wpłat we wszystkich
    > wpłatomatach, no u mnie akurat najbliżej taki co pobiera prowizje, kolejny
    > plus to 0 zł prowizji we wszystkich bankomatach, teraz czasem jakas prowizja
    > jest naliczana. Dlatego tak sie dopytuję o te minusy posiadania takiego
    > konta.

> [...]

    Najpierw sprawdź, czy zmiana z eKonta na mKonto jest bezpłatna - a potem, co
    ważniejsze, czy bezpłatna jest również zmiana z mKonta na eKonto.
    Jeśli obie są bezpłatne i nie masz problemu z zapewnieniem wpływów, to zmieniaj - bo
    jeszcze głupsze od upierania się przy koncie w mBąku jest płacenie mBąkowi za usługi,
    które można mieć za darmo - czyli w Twoim wypadku bankomaty i wpłatomaty.
    Ale jak będziesz zmieniał "przez doradcę", to nie bądź taki altruista i powiedz, że
    coś musi Ci w zamian za premię, jaką dostanie, załatwić - np. bezpłatną visę świat
    nie na pół roku, a na zawsze. Inaczej powiedz, że zmienisz sobie sam przez internet,
    bo co to za interes.