  • Data: 2016-06-28 19:32:25
    Temat: Re: po co szalowac jak mozna ... no wlasnie co? ;)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 28 Jun 2016 17:47:39 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Basen przy domu jak się ma dzieci to podstawa, teraz mam 4,5m na stelażu.
    > Prawie kalendarz musiałem wprowadzić aby opanować terminy rezerwacji syna
    > z kolegami i córki z koleżankami.
    > Z ulicy sąsiedzi go nie widzą, jest w dyskretnym miejscu za domem :-)

    Basen fajna sprawa, też mam stelażowy 4,75m i nawet starzy mają frajdę. :P

    Ale basen to niestety kosztowna zabawka. Ja właśnie dzisiaj wyceniałem
    basen murowany do nowego domu, 4x9m -- trochę w pięty mi poszło. :P Basen z
    bloczków, foliowany, wykończony kamieniem, z całą armaturą (w tym wymiennik
    do PC), przykryciem zwykła folią rozwijaną ręcznie (bo są jeszcze folie
    automatyczne, koszt +10 tys. albo "hard-topy" od 30 do 50 tys. zł),
    robocizną itd. to koszt blisko 50 tys. zł. Ze ścianami stalowymi bez
    kamienia na rantach, około 35 tys. zł. Z konglomeratu 30 tys. zł (trochę
    mniejszy). Boli, ale i tak jakiś będzie. :>

    --
    Pozdor
    Myjk