eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestudzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu › Re: studzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu
  • Data: 2015-02-26 14:36:52
    Temat: Re: studzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu
    Od: albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.02.2015 o 14:29, Kris pisze:

    > A nie próbowałeś negocjować z wodociągami aby zgodzili się na wodomierz w garażu
    np.? Oczywiście jeśli masz garaż czy inne pomieszczenie techniczne i możliwość
    montażu tam wodomierza. U mnie tez w pierwszej wersji warunków pisali studzienka
    wodomierzowa itp. ale ze dwa czy trzy razy się odwoływałem i w końcu zgodzili się
    abym miał wodomierz w garażu. Nie ma wtedy problemów z zamarzaniem, łatwiejszy dostęp
    do odczytu, wymiany itp.

    Wodociągi chętnie zamontują wodomierz w domu, ale mają swoje
    wytyczne(pisałem przed chwilą w odpowiedzi dla dolniaka)
    Inaczej do domu ciężko będzie wodę wprowadzić bo mam płytę fundamentową
    z zintegrowanym ogrzewaniem podłogowym i kuć w tym zamiaru nie mam.
    Poza tym przynajmniej jeszcze jedna zima bez ogrzewania mnie czeka,
    mając studnie przed domem tam sobie dorobię zawór do spuszczania wody i
    nie będzie problemu.