eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestudzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu › Re: studzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu
  • Data: 2015-02-26 14:41:39
    Temat: Re: studzienki wodomierzowa i kanalizacyjna a podniesienie terenu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 lutego 2015 14:30:59 UTC+1 użytkownik albercik napisał:
    zrobioną, a pod płytą
    > przepust dla wody.
    > W wodociągach się dowiedziałem że wodomierz musi być max 1m od ściany
    > zewnętrznej?! a mój przepust jest pod całym domem i wychodzi w kotłowni
    > tam gdzie chcę żeby woda była doprowadzona.
    A kotłownia ma zapewne ścianę zewnętrzna więc powieś wodomierz tam nie dalej jak metr
    od tej ściany;)
    Idż do wodociągów i gadaj, u mnie tez z początku twierdzili że się nie da a w końcu
    chyba 3 czy 4 wersja warunków spełniała moje oczekiwania(nie chodziło tylko o
    wodociąg a o 150metrów rury które wg wodociągów powinny być siecią a wg mnie
    przyłączem. Różnica w formalnościach i kosztach kolosalna ale w końcu zgodzili się
    abym zrobił tak ja ja chciałem. A tez było że się nie da ze nikt nie odbierze itp.
    Jak nie dasz rady w ten sposób to zorientuj się kto z wodociągów prowadzi usługi typu
    projektowanie i montaż inst wod kan. Zapewne kogoś znajdziesz. Zleć to jemu i nagle
    okaże się ze się dało to co wcześniej nie dało;)