  • Data: 2016-07-03 20:24:42
    Temat: Re: szambo a oczyszczalnia
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-27 o 07:43, uciu pisze:

    > a jak to wychodzi cenowo (bakterie, prąd itp)? Potem gdzie naddatek wody zlewasz -
    studnia chłonna?
    > Probuje porównać czy się to bardziej opłaca czy szambo.

    Bakterie się zaczynają od około 40zł, starczają na rok,
    półtora.Kompresor ma 110W i chodzi 8h na dobę do tego elektrozawór 20W
    który okresowo sie włącza, prąd wychodzi około 23zł na miesiąc.
    Wywóz osadu robiłem 1 raz po 3 latach za 200zł.
    To są jak na razie jedyne koszty jakie ponoszę.
    Co do opłaccalności to na krótki okres to pewnie szambo, ale na stałe
    to oczyszczalnia, mnie ona wraz z studnią chłonną,
    montażem, żwirem, piaskiem kosztowała około 10kzł.

    --
    Pozdr

    Janusz_K