  • Data: 2016-07-04 00:33:12
    Temat: Re: szambo a oczyszczalnia
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Jun 2016 21:18:46 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Aaa droga Twoja, to i jak po swojej działce kopałeś. U mnie zwykła droga
    > szutrowa / piaszczysta między działkami, bez żadnych przeszkód, torowisk
    > innych.
    >
    > I kto by nie robił, do takiej roboty potrzebny jest:
    >
    > - projekt
    > - opłata za zajęcie pasa za każdy dzień (choćby tamtędy tylko żaby chodziły)

    I szczęśliwe ukształtowanie terenu. Bo jeśli ma płasko albo pod górkę do
    istniejącej sieci, to zalecane 3% spadku na 250 metrach to już 7.5 metra.
    Nawet robiąc tylko 1.5% nadal potrzebna może być jakaś przepompownia po
    drodze. I przypuszczam, że może być to potraktowane jako rozbudowa sieci, a
    nie przyłącze, czyli dodatkowo studzienki, pełen projekt i inne atrakcje.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl