    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubezpieczenie zdrowotne... a raczej jego brak
    Date: Thu, 05 May 2005 08:49:51 -0500

    Martin wrote:
    > Witam Grupe.
    > Wlasnie dowiedzialem sie, za mam maly (?) czy moze raczej duzy problem.
    > Mam 21 lat. Tuz po maturze wyjechalem za granice i przebywalem tam az do
    > kwietnia tego roku. Wrocilem z mysla rozpoczecia studiow itd. Ale to od
    > pazdziernika. W tym momencie mam troche problemow zdrowotnych i udalem
    > sie do lekarza rodzinnego. Tam dostalem skierowanie do specjalisty i na
    > badanie krwi. W czasie rejestracji u specjalisty nie mialem zadnego
    > dowodu ubezpieczenia zdrowotnego jednak zostalem zarejestrowany i
> [...]

    Witamy w klubie, ktory nazywa sie kapitalizm.
    Wyglada na to, ze faktycznie nie jestes ubezpieczony.
    W praktyce moze wygladać to tak, że jak NFZ nie zapłaci za twoje
    leczenie (diabli wiedzą, czy zdążyli cię już z listy wykreślić całkiem
    możliwe, że nie bo większego burdelu to nie ma nigdzie indziej)
    to przychodnia przyśle ci fakturę to zapłaty za leczenie.
    Koszty przychodni nie sa wysokie, wiec nie beda to astronomiczne kwoty,
    ale na twoim miejscu uważałbym ,żeby nie wylądować w szpitalu.

    skoro jednak juz wiesz na pewno, ze towje ubezpeiczenie diabli wzieli to
    zarejestruj sie jako bezrobotny, zdaje sie ze daje ci to ubezpieczenie,
    ale nie jestem pewien, bo nie jestem w tym temacie.