  • Data: 2016-05-23 18:53:52
    Temat: Re: wykorzystanie ciepła ze splita
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.05.2016 o 23:45, Adam Sz. pisze:

    > Tak sobie mysle ze nie uwzglednilem COPa, w rzeczywistosci tej energii bedzie
    > jeszcze 2-3 x mniej.
    > pozdr.

    no i spoko :)
    teraz więc zastanawiam się nad rozłożeniem dowolnego węża na dachu (dach
    płaski, papa, najlepiej na połówce czyli ok 50m2), pomalowanie na czarno
    (i przyklejenie punktowe smołą czy co tam znajdę w garażu) i załączanie
    pompki (mam jakiegoś starego junkersa, mogę wykręcić) przy wzroście
    temperatury do zadanej gdzieś na końcu "solara"

    p.s. W sobotę wlałem wodę, w niedzielę Tzewn=27C (około) Twody=19C
    (wskoczyłem ;), dzień później (czyli dziś) Twody=22C - już całkiem miło

    Łukasz