  • 21. Data: 2009-09-16 19:57:01
    Temat: OT rejestracja karty Payback
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Będzie OT.
    Czy ktoś już próbował zarejestrować kartę Payback?
    Ani z początkowym "308359" ani bez tego nie chu chu...
    Próbuję przez stronę Orange, żeby złąpać się na dodatkowe 150 punktów...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 22. Data: 2009-09-16 20:01:32
    Temat: Re: OT rejestracja karty Payback
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Maciej Loret wrote:

    > Będzie OT.
    > Czy ktoś już próbował zarejestrować kartę Payback?
    > Ani z początkowym "308359" ani bez tego nie chu chu...
    > Próbuję przez stronę Orange, żeby złąpać się na dodatkowe 150 punktów...

    Ja zmigrowalem swoje konto w starym payback do nowego payback i udalo
    sie. Przyznali mi nowy nr karty.
    Niestety numer ten nie "wchodzi" na Orange ani na TP.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 23. Data: 2009-09-16 20:40:26
    Temat: Re: citi + payback
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Sep 16, 8:07 am, "Filip Lach" <f...@g...pl> wrote:

    > Nie przesadzaj - nagrody w M&M to darmowe przeloty. 15000 mil za lot w dwie
    > strony, to moim zdaniem bardzo dobra oferta.

    A podatki to się same płacą? W Stanach latanie za mile ma jeszcze sens
    (przy proporcjach, gdzie w najtańszych taryfach podatki to 10-15%),
    ale w Eurokołchozie? (z tym że była chyba możliwość płacenia podatków
    milami, no ale to dodatkowe 15-20 tys. mil). U mnie mile przeważnie
    kończą w bonach do Merlina (słaby układ, ale zawsze coś).

    mucher

  • 24. Data: 2009-09-16 21:48:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > to nie numer karty tylko część numeru, a dokładnie 10 ostatnich cyfr

    Bez znaczenia ile cyfr. Na razie nie da rady i tyle...
    Napisałem do Payback i dostałem 2 emile. Jeden, że email nie doszedł do
    jedengo z kont (są chyba jakoś rozsyłane), drugi, że ktoś skontaktuje się ze
    mną w ciągu 4 dni... Niezły czas mają... 4 dni... Ale humor mi poprawili
    swoim tempem... :)

  • 25. Data: 2009-09-16 21:55:06
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 16 Wrz, 22:01, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

> [...]
    > sie. Przyznali mi nowy nr karty.
    > Niestety numer ten nie "wchodzi" na Orange ani na TP.

    W jaki sposób można przenieść punkty z dotychczasowego konta Payback?
    Szukałem na stronie www.payback.pl jakiegoś linku czy podstrony do
    logowania. Nic z tego.

  • 26. Data: 2009-09-16 22:47:06
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Krzysztof Krawczyk wrote:

    > W jaki sposób można przenieść punkty z dotychczasowego konta Payback?
    > Szukałem na stronie www.payback.pl jakiegoś linku czy podstrony do
    > logowania. Nic z tego.

    Patrz w prawy dolny róg i kliknij.

  • 27. Data: 2009-09-17 04:59:22
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Pytanie tylko czy takiej wymiany można dokonać jedynie jednorazowo, czy wielokrotnie?
    Z tego co jest np. napisane na stronie "starego" PayBACK wynika, że lepiej wstrzymać
    się z wymianą
    punktów PayBACK na PAYBACK, gdy oczekuje się jeszcze na naliczenie punktów - np. za
    płacenie kartą
    kredytową BZWK (Allekarta). Z tego można by wnioskować, że po przeniesieniu konto
    danego PayBACK
    zostaje z automatu zamknięte. Czy przypadkiem jakoś podobnie nie jest z BP?

  • 28. Data: 2009-09-17 05:12:31
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Już jest to jasne - informacja ze strony bppartnerclub:

    "Możesz zmigrować swoje punkty na kartę Payback. W tym celu wpisz poniżej numer karty
    Payback.
    Upewnij się że dobrze wpisałeś bo operacja jest nieodwracalna. Po zatwierdzeniu
    zostaniesz
    wylogowany a Twoje konto w systemie BP partnerclub zostanie zamknięte. Nie uda Ci się
    zalogować
    ponownie".

    Zatem korzystający z KK raczej chyba powinni się wstrzymać z wymianą, bo właściwie
    nie bardzo
    wiadomo, czy punkty będą wtedy bezpośrednio naliczane na koncie w nowym PAYBACKu, czy
    już nie. A
    jeśli tak - w jaki sposób?
    Jeśli za 3zł - 1pkt, to chyba warto rozważyć, bo BP przelicza dotychczasowe punkty
    mnożąc je przez
    1,5 (przycinają zatem, bo za każde wydane 5zł był 1 pkt - obecnie za 3zł - 1pkt ->
    czyli raptem
    wyszło im z dzielenia 5/3=1,5).
    Nie wiem czy sposób naliczania punktów przez BP po 16.09 nie zmienił się przypadkiem
    i sami nie
    liczą od teraz 1pkt od wydanych 3zł. (może ktoś kto dokonał płatności KK BP Citi po
    16.09 i otrzymał
    naliczenie punktów to potwierdzi?)

  • 29. Data: 2009-09-17 07:30:35
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Nikt nie mówił chyba o dwóch kredytówkach? Kredytówką sobie na jedno
    > konto, kartą Payback na drugie od pozostałych dostawców punktów. Wszystkie
    > można scalić do jedneogo konta Payback...

    ja mowilem o dwoch kredytowkach. Jedna jest Citi BP a druga Real
    Mastercard - czyzby mozna je bylo zmigrowac razem?

  • 30. Data: 2009-09-17 08:31:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 00:04:59 +0200, Paul napisał(a):

> [...]
    > naszyjniki, sztućce i inne gówna. Zresztą ilość mil za konkretne nagrody
    > jest tak wysoka, że może za 10 lat uzbierałbym na zestaw filiżanek.

    Generalnie właśnie widzimy jak się kończy łapanie klientów na lep ;)
    Nie powiem, na początku citi-BP była niezła, żeby nie powiedzieć
    rewelacyjna. Punkty za płacenie rachunków się otrzymywało, za rachunki
    które tak czy siak trzeba płacić ;) do tego zniżka na BP (np myjnia,
    kawa). Najpierw znikły punkty za przelewy a teraz znika reszta. Migracja
    do nowego payback hmmm jak popatrzyłem na nagrody do 7000pkt hmmmm
    mizeria straszna. Poprzedni payback to było cudo w porównaniu, do tego
    "czegoś". Żałuję tylko, że z lenistwa nie wydałem resztki swoich pkt na
    jakąś płytę CD w starym programie. Pewnie przerzucę pkt, jak się uda to
    coś wezmę i się wypiszę, niż będę aktywnie korzystał.

    PS Na allegro jest fajnie. Gdzieś mi mignęło, że pkt naliczą po 60
    dniach, bo można wystąpić o zwrot prowizji, punkt niewykorzystane się
    przedawniają etc - porażka, zresztą jak całe allegro.

    Xenocide