  • 11. Data: 2018-04-26 18:27:30
    Temat: Re: daszek
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.04.2018 o 18:03, abomito pisze:
    > Witam
    > Zawinszowałem sobie daszek na werandzie.Osiem metrów długi, trzy szeroki.
    > Problem w tym, że pod daszkiem są podwójne drzwi balkonowe, które są jedynym
    > żródłem światła dla pokoju 4,5 metra głębokości.Przy standardowym pokryciu
    > blacha będzie tak zimą ciemno jak w rodzinnym grobowcu.Natomiast pokrycie
    > płytami przezroczystymi gwarantuje pół roku sauny.
    > Jednak wolę to drugie.
    > Czy są jakieś przezroczyste( znaczy- do takie bardziej przezroczyste od blachy)
    > materiały które jednocześnie nie pękają przy gradzie
    Sąsiad sobie zadaszył poliwęglanem podobną werandę. Przez ostatnie 3
    lata szkód żadnych nie było (był grad, ale nie jakiś ogromny).
    Natomiast trzeszczy to-to okrutnie. Jak zaświeci słońce, to u siebie
    słyszę, jak u niego trzeszczy. Potem przy stygnięciu powtórka.
    Jacek

  • 12. Data: 2018-04-26 18:47:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 26 Apr 2018 18:27:30 +0200, Jacek

> [...]
    > Natomiast trzeszczy to-to okrutnie. Jak zaświeci słońce, to u siebie
    > słyszę, jak u niego trzeszczy. Potem przy stygnięciu powtórka.

    Ciotka ma werandę tak zadaszoną 2 lata -- matowe, brudne i faktycznie
    hałasuje. Dlatego ja nie kombinuję z żadnymi żaglami, płótnami
    podwieszanymi, plastikami i innymi markizami, tylko robię normalny dach nad
    tarasem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2018-04-27 08:49:49
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > hałasuje. Dlatego ja nie kombinuję z żadnymi żaglami, płótnami
    > podwieszanymi, plastikami i innymi markizami, tylko robię normalny dach nad

    Ja już taki zrobiłem.Znam zalety, znam wady.
    Teraz czas na coś innego.I gdzie indziej.
    Pozdro.abomito

  • 14. Data: 2018-04-28 14:42:52
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-04-26 o 17:47, abomito pisze:
    > Witam
    >
    > Dzięki. Właśnie o takie informacje chodzi
    > Natomiast widywałem komorowy.Po latach syf się dostaje w komory.Ja wiem, że nic nie
    jest wieczne, ale jeśli można zrobić lepiej, a może i taniej...
    > Natomiast świetliki...To jest opcja.Ale ja się jakoś tym nie zachwycam.
    > Pozdro.abomito

    Zerknij:
    http://www.plastics.pl/produkty/budownictwo/plyty-fa
    liste-i-trapezowe-z-pcw
    http://www.plastics.pl/content/pliki/305/cennik_p%C5
    %82yty_faliste_i_trapezowe_PCW.pdf
    Prawidłowy montaż daje dobre efekty i nie hałasuje za bardzo ;)

    Ważne nie bierz ecoluxa tylko solluxa i spokój na lata.

    Robak

  • 15. Data: 2018-04-28 17:17:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.04.2018 18:03, abomito pisze:

    > A może jakieś inne pomysły?

    Phoszę bahdzo - na bogato i bez kompromisów:
    automatycznie otwierane zadaszenie Tarasola -
    "dedykowane klientom indywidualnym, którzy
    cenią komfort i wysoką jakość".
    https://tarasola.pl/