  • 11. Data: 2018-04-29 13:40:23
    Temat: Re: dezynfekcja pralki
    Od: ń <ń@ń.ń>

    U mnie najgorzej jest w zawijasach gumowego rękawa / uszczelki drzwi.
    Tam zawsze sporo wody zostaje pomimo perforowanego rękawa (małych dziurek w dolnej
    części uszzelki do spłynięcia resztek wody).
    Rezultat to czarna guma w tych zawijasach - nie sam nalot, ale to czarne jakby się
    wgryzło w gumę.
    Próbowałem już i wybielaczem w proszu, i bielinką, i octem - wszystko z marnym
    efektem.
    Generalnie to mam wrażenie, że pralki zaśmiardują od prania w niskich temperaturach.

  • 12. Data: 2018-04-30 18:49:55
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 15:26, Jacek pisze:

    > Bardzo dobry pomysł, o ile pralka nie ma blokady wirowania zależnej od
    > poziomu wody. W mojej wirówka się nie załączy, jak nie wypompuje wody.
    > Zablokowałem odpływ mechanicznie, pompa pracowała, a wirówka nie.
    > Stąd te akrobacje z wiertarką.
    > Jacek

    No to zewrzyj albo rozewrzyj czujnik, symulując pustość.
    Chyba prostsze od ściągania paska i zapasów z wiertarką.

  • 13. Data: 2018-05-03 09:47:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-30 o 18:49, t-1 pisze:

    > No to zewrzyj albo rozewrzyj czujnik, symulując pustość.
    > Chyba prostsze od ściągania paska i zapasów z wiertarką.

    Niektóre pralki widzą poziom wody (podobnie, jak wskaźnik poziomu paliwa
    w samochodzie), więc trzeba by bardziej kombinować.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2018-05-06 22:38:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 30.04.2018 o 18:49, t-1 pisze:
    > No to zewrzyj albo rozewrzyj czujnik, symulując pustość.
    Jakby to było takie proste, to czemu nie, ale tutaj mam hydrostat, z
    którego wychodzi przewód 8-mio żyłowy i nie ma osobnego czujnika
    "pustości". No i nie jest to Wiatka, gdzie radziecki producent uprzejmie
    dołożył schemat połączeń.
    Jacek