  • 31. Data: 2006-08-18 12:15:50
    Temat: Re: firma windykacyjna
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Neko napisał(a):
    > To upieraj sie dalej. Zrodla sam sobie szukaj, skoro takis madry.
    > Ja sie opieram na zwyczajnym doswiadczeniu.

    które pozwala oceniać sędziów w kraju?

    KG

  • 32. Data: 2006-08-18 14:04:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Neko wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w

    > I znowu bredzisz, pajacyku. :)

    *plonk*

  • 33. Data: 2006-08-18 14:05:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > które pozwala oceniać sędziów w kraju?

    E, to taki sam (albo nawet ten sam) palant, co ciągle "kutasami
    gardockimi" tu rzuca.

    On po prostu WIE ;->

  • 34. Data: 2006-08-18 14:13:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Goomich wrote:

    > Ten artykuł mówi o umowach nie uregulowanych innymi przepisami, a nie
    > przedawnieniu. Usługi telekomunikacyjne są uregulowane innymi przepisami,
    > więc przepisy o zleceniu nie mają zastosowania.

    Ale za to w Prawie Telekomunikacyjnym jedyny termin przedawnienia to rok
    i dotyczy roszczeń o odszkodowanie za przerwę w dostawie usług...

    OK, to może tak: czy są jakieś wyroki "najwyższej instancji" precyzujące
    interpretację? "Oficjalne" komentarze?

    Bo o ile mi wiadomo (informacje - stąd i z dwóch czy trzech innych
    źródeł - od paru osób, które powołały się na przedawnienie) to czasami
    przedawnienie jest uznawane po 2 latach, a czasami dopiero po trzech...