  • 1. Data: 2006-09-08 16:21:21
    Temat: karta visa classic mbank
    Od: kondi <k...@g...pl>

    witam, mam pytanie, na ktore nie do konca potrafila mi odpowiedziec
    pracownica mlinii, dzis moja karta nie zostala autoryzowana

    sytuacja wyglada nastepujaco, konsultantka w banku tlumaczy mi, ze nie
    mam srodkow na koncie, zalozmy, ze jest to 1000 zl limit miesieczny dla
    rownego rachunku, karta jest rozliczana do 28 kazdego miesiaca, w
    okresie rozliczeniowym lipiec/sierpien wydalem nia 600 zl, ktore mam
    splacic do 21 wrzesnia. od 22 sierpnia wydalem juz 400 zl, wiec wspolnie
    po prawie pol godzinie konsultacji telefonicznych doszlismy do wniosku z
    konsultantka, ze to musi byc ten 1000 zl, ktory ona ma w komputerze jako
    wykorzystany pzreze mnie.

    zaznaczam, ze wszystkie poprzednie wyciagi splacalem regularnie, zwykle
    wykorzystywalem 1/3 miesiecznego limitu karta, maksimum 1/2 wiec nie
    mialem takiej sytuacji jak teraz.

    moje pytanie: czy do 21 wrzesnia dopoki nie splace tych 600 zl nie bede
    mogl korzystac z karty? zawsze robilem to 2 dni przed terminem, teraz do
    21 zostalo jeszcze kupe czasu. zawsze wydawalo mi sie, ze karta ma limit
    miesieczny (oczywiscie mowa o miesiacu rozliczeniowym czyli w moim
    przypadku od 22 do 21 nastepnego miesiaca). tym bardziej, ze na stronie
    mbanku widze, ze dostepny moj limit miesieczny do wykorzystania jest
    jeszcze 600 zl jak byk. po prostu zglupialem, bo wyglada na to, ze
    jakbym wykorzystal 1000 zl w jednym miesiacu to co potem w nastepnym?
    nie moge korzystac z karty kredytowej?

    konsultantka nie byla niczego pewna, w zasadzie to ja jej zasugerowalem
    taka opcje, na co ona po prostu sie zgodzila, nie chciala mnie w zadnym
    wypadku polaczyc z kims innym wyzej, kto znaby sie na rzeczy

    prosze o jakies wyjasnienie w miare mozliwosci

  • 2. Data: 2006-09-08 16:27:28
    Temat: Re: karta visa classic mbank
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "kondi" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:eds56v$fq0$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > konsultantka, ze to musi byc ten 1000 zl, ktory ona ma w
    > komputerze jako wykorzystany pzreze mnie.

    Konsultantka ma racje. Limit nie jest limitem wydatkow tylko
    zadluzenia na karcie. Powinienes wykonac splate czesci zadluzenia,
    w BRE limit odnawia sie natychmiast. Potem przed uplywem gp
    splacisz reszte z ostatniego wyciagu (o ile cos zostanie) aby nie
    placic odsetek.

    marekz

  • 3. Data: 2006-09-09 07:20:07
    Od: kondi <k...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > w BRE limit odnawia sie natychmiast. Potem przed uplywem gp
    > splacisz reszte z ostatniego wyciagu (o ile cos zostanie) aby nie

    dziekuje za info, szkoda tylko ze konsultantka byla mi to w stanie
    powiedziec dopiero wtedy kiedy jej to sam zasugerowalem, bo tak mi
    wyszlo z obliczen, teraz przynajmniej bede wiedzial co i jak

  • 4. Data: 2006-09-09 18:42:08
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > w BRE limit odnawia sie natychmiast. Potem przed uplywem gp
    > splacisz reszte z ostatniego wyciagu (o ile cos zostanie) aby nie

    Zgadza się, co innego limit miesięczny do wykorzystania a co innego limit
    zadłużenia. Jak masz KK z limitem 1000 zł, a w poprzednim okresie
    rozliczeniowym masz zadłużenie 600 zł (info z wyciągu) to w okresie od
    ostatniego wyciągu do dnia spłaty KK masz do wykorzystania 400 zł limitu.
    Paweł