  • 11. Data: 2020-01-20 18:03:56
    Temat: Re: mKonto Intensive
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:de482a3f-a589-4c89-8d9e-9bbcfedd5477@go
    oglegroups.com...

    Ale to chyba netto, a kasjerki brutto ?

    J.

  • 12. Data: 2020-01-20 19:05:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Hmm, napisał dosłownie "mam >w sumie co m-c wpływy na >ponad te 7 tysięcy".
    Ile Ty masz lat? Bo jak dziecko się zachowujesz.
    Dwoch lewych rąk jak człowiek nie ma to żaden problem żeby 2 tysie tygodniowo byle
    sprzedaży zrobić.

  • 13. Data: 2020-01-20 19:07:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ale to chyba netto, a >kasjerki brutto ?

    Weź Ty zejdź na ziemię.

  • 14. Data: 2020-01-20 19:23:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-20 o 18:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale to chyba netto, a kasjerki brutto ?

    Nie te czasy.

  • 15. Data: 2020-01-20 22:47:03
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-20, kusy <k...@i...pl> wrote:

    > Warto przekształacać, facet z infolini truje i namawia, mam w sumie co m-c
    > wpływy na ponad te 7 tysięcy czyli z opłaty byłbym zwolniony, ale może
    > jakieś inne kruczki mbanku?

    Nie ma kruczków.

    Jeśli jesteś w stanie zapewnić takie obroty, to jest to najlepsze konto
    w ich ofercie. Ew. lepszy jest tylko pakiet Ja Profesjonalista,
    ale ten to już tylko dla wybranych działalności jest.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 16. Data: 2020-01-21 10:28:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 19:05:50 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Ile Ty masz lat? Bo jak dziecko się zachowujesz.
    > Dwoch lewych rąk jak człowiek nie ma to żaden problem żeby 2 tysie tygodniowo byle
    sprzedaży zrobić.

    Cóż, widać większość Polaków ma dwie lewe ręce.
    Albo też to wcale nie tak lekko te 2k tygodniowo na sprzedaży zarabiać, trzeba się
    jednak naharować.
    No i jakby każdy Polak wziął się za sprzedaż, to by szybko nie było i czego
    sprzedawać i komu kupować...
    Przychodzą takie spamy od żabki - wkładasz 5k, dostajesz sklep z towarem i przez pół
    roku masz gwarantowane 15k dochodu. No przecież tylko brać!

  • 17. Data: 2020-01-21 10:31:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 18:01:06 UTC+1 użytkownik kusy napisał:
> [...]
    >
    > Czyli jednak pozostać na zwykłym ekonto?
    > Z tego co mówił facet z info to plusy sa 0 zł od wpłat we wszystkich
    > wpłatomatach, no u mnie akurat najbliżej taki co pobiera prowizje, kolejny
    > plus to 0 zł prowizji we wszystkich bankomatach, teraz czasem jakas prowizja
    > jest naliczana. Dlatego tak sie dopytuję o te minusy posiadania takiego
    > konta.
    >
    > Wpływy mam z działalności gospodarczej, grubo ponad 7 tys zł i nie muszę
    > pilnować czy będzie 7 czy nie bo zawsze tyle jest, a jak nawet urlopuje i Dg
    > zawieszona to wpłacam we płatmatach co m-c grubo ponad 7 tys

    Najpierw sprawdź, czy zmiana z eKonta na mKonto jest bezpłatna - a potem, co
    ważniejsze, czy bezpłatna jest również zmiana z mKonta na eKonto.
    Jeśli obie są bezpłatne i nie masz problemu z zapewnieniem wpływów, to zmieniaj - bo
    jeszcze głupsze od upierania się przy koncie w mBąku jest płacenie mBąkowi za usługi,
    które można mieć za darmo - czyli w Twoim wypadku bankomaty i wpłatomaty.
    Ale jak będziesz zmieniał "przez doradcę", to nie bądź taki altruista i powiedz, że
    coś musi Ci w zamian za premię, jaką dostanie, załatwić - np. bezpłatną visę świat
    nie na pół roku, a na zawsze. Inaczej powiedz, że zmienisz sobie sam przez internet,
    bo co to za interes.

  • 18. Data: 2020-01-21 10:34:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 19:23:13 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Nie te czasy.

    Te, te, w dronkach czuję się już w pełni jak na Ukrainie - nie tylko załoga po
    ukraińsku gada, ale i klienci.
    Chyba że Ukraincami mogą się posiłkować tylko w DC, bo - nie wiadomo dlaczego,
    przecież życie o wiele droższe, ale może i dronkach i żabkach jednak więcej płacą
    (ale pewnie nie na tyle, by droższe życie zrekompemsować), albo łatwiejszy dojazd na
    Ukrainę, albo do teatru chcą chodzić - a na prowincji nie ma zmiłuj, trzeba pensje
    podnosić żeby walczyć z 500+?

  • 19. Data: 2020-01-21 12:22:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >zrekompemsować), albo łatwiejszy dojazd na Ukrainę, albo do teatru
    >chcą chodzić - a na prowincji nie ma zmiłuj, trzeba pensje podnosić

    Wszedzie teraz Ukrainki i Ukraincy.
    Biedronki, Tesco, Kaufland, infolinia banku.
    Ba - we wroclawskim Santanderze "mowimy po ukrainsku".

    Ale to ciagle jakis drobny %.

    J.

  • 20. Data: 2020-01-21 13:52:06
    Od: "kusy" <k...@i...pl>

[...]

    Bardzo Ci dziękuje za te informacje. Mam karty VISA, 2 szt, jedną do konta
    podstawowego, druga kredytowego (limit 5 tys zł), myslałem że przechodząc na
    konto MIntensive z automatu dostaje na tych kartach co mam bezpłatne
    wpłatomaty i bankomaty w PL i na świecie.