    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 20 Jan 2020 06:47:43 -0800 (PST)
    Subject: Re: mKonto Intensive
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Rutkowski napisał:

> [...]
    więcej jak kasjerka w biedronce. Więc podniecać się nie ma czym

    i coś, o czym samemu nie trzeba pamiętać.

    > To jest wg mnie nadinterpretacja. Ja sam mówię, że mam wpływy
    > a nawet nie mam etatu.

    Nadinterpretacja czy nie - tak czy siak interpretujemy czy nadinterpretujemy fake'a
    ;)
    Sam dopiszę brakującą odpowiedź: "Zmieniaj, to najlepsze konto premium, skoro i tak
    masz wpływy to nie warto się zastanawiać, a zyskasz prestiż i wspaniałą obsługę!" ;P

    A co do wpływów to przecież pisałem, że nie muszą być z etatu.
    Póki co jedynym bankiem, który coś się odgrażał, że będzie sprawdzać źródło wpływów,
    jest popierdółka nest - oczywiście w promo, bo do darmowości konta nic nie wymagają.
    Wszystkie inne da się załatwić ping-pongiem - łącznie z promo, zwykle są tylko
    wykluczenia przelewów z tego samego banku - ale też zdarzają się wykluczenie jedynie
    z kont dla fizoli w tym samym banku, więc można sobie szybciutko - jak ktoś ma - z
    firmowego napingpongować ;>

    Tyle ze ping-pong to jednak zawracanie głowy - nieduże bo nieduże, ale zawsze.
    A jak ktoś te wpływy regularne ma, to warto zagospodarować jakoś - tylko najpierw
    trzeba się przyjrzeć, jak jest z opłatą za zmianę typu konta - często "upgrade" jest
    za darmo, ale "downgrade" już płatny (chyba że we francuzie bnp - tam kosztuje zmiana
    i w górę i w dół).
    Bo niestety 3*0 to już tylko nest i klony - a klony to wiadomo, nawet wrogom się nie
    poleca - ew. ika, ale z tylko jedną wypłatą na miesiąc, a w ostateczności santi lub
    mBąk - ale bankomaty blikiem lub trzeba płacić kartą.