  • 21. Data: 2020-01-21 14:13:09
    Temat: Re: mKonto Intensive
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 21 stycznia 2020 13:52:34 UTC+1 użytkownik kusy napisał:

    > Bardzo Ci dziękuje za te informacje. Mam karty VISA, 2 szt, jedną do konta
    > podstawowego, druga kredytowego (limit 5 tys zł), myslałem że przechodząc na
    > konto MIntensive z automatu dostaje na tych kartach co mam bezpłatne
    > wpłatomaty i bankomaty w PL i na świecie.

    Jak zmienisz typ konta to najprawdopodobniej zastrzegą Ci kartę do konta i wyślą nową
    - choć lepiej się upewnij, że wyślą, być może będziesz musiał ją najpierw zamówić.
    Możesz zamówić od razu 3 - visę, mc oraz mc naklejkę, wszystkie są darmowe.
    Jak sobie testowałem, to udało mi się jeszcze zamówić mc gold - to podobno jest
    obecnie nie lada sztuka ;>
    Warto trzymać w domu backup na wypadek utraty lub kompromitacji karty, którą się ze
    sobą nosi - nie trzeba potem czekać min. tygodnia na kolejną.

    Te karty dadzą Ci bezpłatne wszystkie bankomaty w PL, prawdopodobnie też wszystkie
    wpłatomaty w PL (ale to sobie jeszcze sprawdź).
    Ale o wpłatomatach za granicą zapomnij, bankomaty zagraniczne - też sprawdź, czy będą
    darmowe.
    Ale nawet jeśli będą darmowe, to i tak nie warto tymi kartami wypłacać - kosztuje to
    6% prowizji (ew. 3% jeśli sobie włączysz "usługę wielowalutową").

    Stąd wspomniałem o karcie visa świat - to jedyna karta mBąka, która ma prowizję 0% za
    płatności zagraniczne oraz zagraniczne wypłaty z bankomatów.
    Wydają ją tylko do mKonta i normalnie kosztuje 10zł miesięcznie - a w promocji przy
    zmianie konta na mKonto dają ją za darmo tylko na pół roku.
    Więc warto spróbować ją sobie załatwić za darmo na zawsze.
    Czy dadzą - nie wiem, mocno wątpię - ale co szkodzi spróbować?

    Na kredytową zmiana typu konta nie wpływa - ale do zakupów za granicą jest jeszcze
    gorsza - prowizja 6%.

  • 22. Data: 2020-01-22 12:38:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-20 o 11:30, kusy pisze:

    > Warto przekształacać, facet z infolini truje i namawia, mam w sumie co m-c
    > wpływy na ponad te 7 tysięcy czyli z opłaty byłbym zwolniony, ale może
    > jakieś inne kruczki mbanku?

    mBank był dobry w przeszłości. Teraz ciągle coś się sypie - klikając po
    serwisie transakcyjnym co parę kliknięć dostaję "Strona nie istnieje".

  • 23. Data: 2020-01-22 15:46:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >mBank był dobry w przeszłości. Teraz ciągle coś się sypie - klikając
    >po serwisie transakcyjnym co parę kliknięć dostaję "Strona nie
    >istnieje".

    SOA #1

    Ale ... kurwicy mozna dostac z tym nowym ST.
    Dzialac dziala, ale znajdz tam potrzebne funkcje ..

    I tak do nastepnego ulepszenia.
    Kto im te nagrody daje ...

    J.

  • 24. Data: 2020-01-22 19:50:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-22 o 15:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > SOA #1

    Notorycznie mam

    "Strona
    nie istnieje
    Strona o takim adresie
    nie została odnaleziona."

    gdy próbuję przejść z profilu indywidualnego na firmowy i vice-versa.

  • 25. Data: 2020-01-22 23:45:48
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-22, Poldek <p...@i...eu> wrote:

    [...]

    > Notorycznie mam
    >
    > "Strona
    > nie istnieje
    > Strona o takim adresie
    > nie została odnaleziona."
    >
    > gdy próbuję przejść z profilu indywidualnego na firmowy i vice-versa.

    Hm. SOA #1.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 26. Data: 2020-01-23 13:11:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 22 stycznia 2020 19:50:55 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Notorycznie mam
    >
    > "Strona
    > nie istnieje
    > Strona o takim adresie
    > nie została odnaleziona."
    >
    > gdy próbuję przejść z profilu indywidualnego na firmowy i vice-versa.

    No ale co dalej z tą notorycznością?
    W końcu jak parę razy poklikasz to "przejdziesz z profilu indywidualnego na firmowy"
    czy też do tego firmowego w ogóle nie możesz się dostać?
    Reklamacja złożona czy tylko żale na grupie wypłakujesz?

    Kiedyś nie wyświetlały mi się karty - jakiś mocarz umysłowy chyba nie przewidział, że
    można mieć więcej niż 3 karty do konta (miałem 4) i pewnie zrobił za małą tablicę i
    się przepełniało - po reklamacji poprawili.

  • 27. Data: 2020-01-23 13:26:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > W końcu jak parę razy poklikasz to "przejdziesz z profilu indywidualnego na
    firmowy" czy też do tego firmowego w ogóle nie możesz się dostać?

    Aby przejść do drugiego profilu muszę od nowa się logować ręcznie
    przechodząc do strony logowania. Działa mi to tak samo na maku, jak i na
    windowsie 2 szt.

    > Reklamacja złożona czy tylko żale na grupie wypłakujesz?

    Tylko żale wypłakuję.

  • 28. Data: 2020-01-23 13:39:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 13:26:15 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

> [...]
    >
    > Aby przejść do drugiego profilu muszę od nowa się logować ręcznie
    > przechodząc do strony logowania. Działa mi to tak samo na maku, jak i na

    Hmmm, to jak to jest, masz 2 loginy?
    Jeden, który po zalogowaniu wrzuca na "profil indywidualny" - i drugi, który z
    automatu po zalogowaniu wrzuca "profil firmowy"?

    Czy może jeden to login z mBanku-dawnego mBanku, a drugi to login mBanku-dawnego
    MultiBanku?

    > Tylko żale wypłakuję.

    Tak czułem, że kochasz mBąk miłością BDSM. To poważne zboczenie, na miarę całowania
    wołków zbożowych...

  • 29. Data: 2020-01-24 00:49:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    automatu po zalogowaniu wrzuca "profil firmowy"?

    > Czy może jeden to login z mBanku-dawnego mBanku, a drugi to login mBanku-dawnego

    Jest jeden login i działało normalnie do 14 września 2019 roku.

    W skrócie, tak.

  • 30. Data: 2020-02-06 02:07:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kusy" 5e258132$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Warto przekształacać, facet z infolini truje i namawia,

    Ano truje i namawia -- także tutaj... ;)

    --