  • 21. Data: 2015-11-28 22:59:36
    Temat: Re: niespodziewane wyniki badań
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-28 o 19:28, Ikselka pisze:

    > Wiesz co, może się skuszę... A owoce smaczne? na przetwory też?

    Smaczne, jak ktoś lubi soczyste i twarde owoce.
    Na przetwory raczej nie.
    Nie miałam nigdy tyle owoców, aby nie dało sie tego zjeść w sezonie.
    Ponieważ drzewo same nie zrzuca nadmiar owoców, wiec przerywam.
    Mam tylko jedną gałąź owocującą na gruszy Fawortyka.

    Krycha.

  • 22. Data: 2015-11-28 23:03:32
    Od: l...@g...com

    W dniu sobota, 28 listopada 2015 22:59:25 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> [...]
    > Ponieważ drzewo same nie zrzuca nadmiar owoców, wiec przerywam.
    > Mam tylko jedną gałąź owocującą na gruszy Fawortyka.

    Robiłem próby,europejska na azjatyckiej choruje,a podkładka nie.Azjatycka nie
    uodporni europejskiej. Gałąź azjatyckiej będzie zdrowa,podkładka chora.

  • 23. Data: 2015-11-28 23:06:43
    Od: l...@g...com

    > Wiesz co, może się skuszę... A owoce smaczne? na przetwory też?

    Owoce są smaczne.Osy z całego powiatu zlatują się,aby wyrwać kawałek z ust.
    Trzeba ukroić plaster gruchy,położyć na stole,jak się zajmą szatkowaniem,
    można spokojnie jeść. W międzyczasie przychodzą mrówki i gryzą osy po nogach.
    I osy uciekają.