  • 11. Data: 2015-11-30 22:00:18
    Temat: Re: no to o ... GMO
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Czy w ten sposób ludzkość powoli acz nieuchronnie się modyfikuje
    > genetycznie?

    Przed wojną tego nie było. Więc musi to prawda -- ludzie teraz jakieś
    takie zmodyfikowane.

    Jarek

    --
    "Gienow niet"
    -- tow. prof. Trofim Denisowicz Łysenko

  • 12. Data: 2015-11-30 22:15:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2015 12:36:00 +0100, Trybun napisał(a):

    > No, głupiego. Bo tylko taki może uwierzyć im na słowo że ta modyfikowana
    > soja jest zupełnie nieszkodliwa. A poza tym dlaczego tak to skrzętnie
    > ukrywają? Informacja, o ile w ogóle jest, to dlaczego tylko takim
    > drobnym druczkiem..

    To mówi samo za siebie.
    --
    XL
    2005 - Islam ekspansywny:

  • 13. Data: 2015-11-30 22:39:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2015 15:13:20 +0100, Dirko napisał(a):

    > Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

    > Hejka. Czy jak takie tuczone bydło nieustannie wpiernicza soję GMO to
    > mięso z takiego tucznika jest też GMO czy nie?
    > Pozdrawiam transformująco Ja...cki

    http://www.ekogazeta.com.pl/ekozdrowie/item/767-dna-
    z-gmo-ma-grozny-wplyw-na-organizm-czlowieka.html

    " ?Na podstawie analizy ponad 1000 próbek krwi człowieka z czterech
    niezależnych badań, możemy upowszechnić dowody potwierdzające, że DNA z GMO
    mogą uniknąć degradacji i przez nieznany dotąd mechanizm przedostawać się
    do ludzkiego układ krążenia" - wyjaśniają autorzy w streszczeniu badania.

    ?W jednej z badanych próbek krwi stężenie DNA rośliny było większe niż
    DNA człowieka" ? czytamy w streszczeniu badania."

    "?Jedną małą mutację człowieka można określić tak, po przeniesieniu genu z
    jednego organizmu do drugiego może to całkowicie zmienić jego kontekst"-
    powiedział David Suzuki, współzałożyciel z Fundacji Davida Suzuki dodając
    ?Nie sposób przewidzieć jak organizm będzie się zachowywać i co będzie
    wynikiem tych działań"."

    Oraz:

    http://vimed.pl/2011/08/zywnosc-modyfikowana-genetyc
    znie-realne-zagrozenie/

    Generalnie: NIE OBCHODZI mnie GMO, dopóki mam wpływ na to, że go NIE JEM.
    Zaczyna mnie obchodzić w momencie, w którym żywność modyfikwana genetycznie
    jst mi bocznymi drzwiami wprowadzana na talerz. Żądam, aby była oznaczana.
    Mam prawo mieć wybór.

    Tyle że to i tak postawa dosyć krótkowzroczna, ponieważ nawet jeśliby
    pojawiły sie te oznaczenia, to GMO będzie się rcoraz bardziej (bo legalnie)
    ozprzestrzeniać w produkcji żywności. Tym samym różnorodność genetyczna
    ekosystemu będzie stakle zaburzana i zubożana, dążąc (poprzez krzyżówki i
    mutacje) do ujednolicenia genetycznego. Kiedy osiągnie ono pewien graniczny
    (jak sądzę) poziom, to już de facto będzie globalny kanibalizm. Czyli w
    uproszczeniu: człowiek z zestawem genów ABKYEXGP...Z będzie zjadał
    ziemniaki z zestawem ABKYEXGP. W końcu ABKYEXGP...Z będzie zjadało
    ABKYEXGP...Z. Itd.
    Skutki tego, przy ciągłej takiej diecie (bo tylko taka będzie możliwa - z
    braku różnorodności genetycznej w pożywieniu), będą raczej opłakane.

  • 14. Data: 2015-11-30 23:22:48
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-11-30 o 21:32, Dirko pisze:
    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Czy w ten sposób ludzkość powoli acz nieuchronnie się
    > modyfikuje genetycznie?

    Na wszelki wypadek wychodzę z założenia, że lepiej zmodyfikować się w
    coś słodkiego niż kawał świni.

    > Pozdrawiam katastrofalnie Ja...cki

    Słodkich snów
    Ewa

  • 15. Data: 2015-11-30 23:23:15
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-11-30 o 20:45, krys pisze:

    > No jak nie, jak tak? Przecież "jesteś tym, co jesz".
    > Będziemy płacić za siebie też;-)

    Płacić tantiemy od bycia niesobą? To już chyba lepszy niebyt.

    Ewa

  • 16. Data: 2015-12-01 09:49:16
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    FEniks wrote:

    > Płacić tantiemy od bycia niesobą? To już chyba lepszy niebyt.

    Jak niesobą. Zjesz świnię wyhodowaną na GMO soi, stajesz się ludziem GMO, a
    skoro korzystasz z patentu, to płać.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 17. Data: 2015-12-01 09:49:31
    Od: Trybun <c...@r...cb>

> [...]
    >
    > Hejka. Czy jak takie tuczone bydło nieustannie wpiernicza soję GMO
    > to mięso z takiego tucznika jest też GMO czy nie?

    Z pewnością. Niejasna jest tylko szkodliwość tego tucznika dla ludzi. Bo
    takie coś może zacząć ujawniać się dopiero w następnych pokoleniach. Tak
    więc te teorie mówiące o nieszkodliwości nie maja żadnego potwierdzenia.
    Jak by na to nie patrzeć jest to gwałt na naturze, a coś takiego raczej
    nie rozejdzie się bezboleśnie po kościach.

  • 18. Data: 2015-12-01 09:50:57
    Od: Trybun <c...@r...cb>

> [...]
    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Czy w ten sposób ludzkość powoli acz nieuchronnie się

    Ludzkość, w procesie ewolucji cały czas się modyfikuje, jednak
    naturalnie odbywa się to spokojnie ewoluując stopniowo z całym
    ekosystemem, bez dopalaczy.

  • 19. Data: 2015-12-01 09:51:20
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-30 o 22:15, Ikselka pisze:

    > To mówi samo za siebie.

    Gdyby było zdrowe, i potwierdzone przez poważne autorytety to nie byłyby
    dopiski drobnym druczkiem a wielkimi literami pisane.

  • 20. Data: 2015-12-01 10:19:13
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

> [...]
    > Jak by na to nie patrzeć jest to gwałt na naturze, a coś takiego raczej
    > nie rozejdzie się bezboleśnie po kościach.

    Hejka. Ojciec i matka w fazie zaawansowanej modyfikacji to i dziecko
    urodzi im się z pewnością zmodyfikowane. W takiej sytuacji trudno się
    dziwić, że szczepionki przynoszą odwrotny efekt.
    Pozdrawiam medycznie Ja...cki