    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: podłoga z desek, na podłogę z desek?
    Date: Sat, 01 Nov 2014 21:45:05 +0100

    witam
    Ostatnio mam szalone pomysły, ale za małą wiedzę żeby stwierdzić czy tak
    się da czy nie. Stara podłoga ma fatalny wygląd, ale sprawia wrażenie
    stabilnej, niema zapadlisk. chciałbym ją przykryć nowymi deskami. Ale
    przydało by się ją wygłuszyć. wymyśliłem takie coś. na istniejącą
    podłogę kładę listwy... jakeiś 5cm wysokie, pomiędzy listwy wełnę
    mineralną i na to nowe deski. Jakie muszą być odległości pomiędzy
    listwami i jaka grubość desek?
    Czy jako opcje dodatkową moge zastosować jakieś podkłady gumowe pomiędzy
    listwy a deski - w celu wyciszenia stuków?

    ToMasz