  • 1. Data: 2009-11-25 17:39:37
    Temat: poszukuje kancelarii/adwokata
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    Witam serdecznie,

    Poszukuje firmy ktora zajela by sie odzyskaniem pojazdu ktory zostal
    zatrzymany przez funkcjonariuszy policji a nastepnie sprzedany.
    Policja zajela samochod na podstawie orzeczenia prokuratury do czasu
    wyjasnienia sprawy zwiazanej z kwestionowaniem wlasnosci. Po 3 chatach
    otrzymuje informacje iz jestem wlascicielem samochodu jednak samochod
    zostal sprzedany. Poszukuje firmy ktora odzyska naleznosc za samochod
    oraz osobno odszkodowanie od prokuratury za zniewazenie monitow oraz
    nie informowania mnie co do sprawy przez co samochod przez 3lata
    'gnil' pomijajac fakt ze zostal on sprzedany (bog wie kiedy).

    z gory dzieki za informacje

    pzd -Michal