  • 1. Data: 2009-11-25 21:47:01
    Temat: urlop na zadanie
    Od: "murtaugh" <m...@p...pl>

    mam pytanko ile w tej chwili przysluguje pracownikowi
    urlopu na zadanie ? wiem, ze byly jakies zakusy zeby
    te przepisy zmienic - nie wiem w koncu czy skrocili, bo
    chyba nie wyeliminowali ? kiedys bylo cztery dni ?
    czy jakies grupy sa wylaczone z mozliwosci korzystania ?
    czy jego ilosc jest zalezna od stazu pracy ?

  • 2. Data: 2009-11-25 22:07:14
    Temat: Re: urlop na zadanie
    Od: " GK" <k...@W...gazeta.pl>

    murtaugh <m...@p...pl> napisał(a):

    > mam pytanko ile w tej chwili przysluguje pracownikowi
    > urlopu na zadanie ? (...)
    Cztery dni, o ile wykorzystanie tych czterech dni nie spowoduje przekroczenia
    rocznego wymiaru urlopu (20/26 dni lub więcej, jeśli pracodawca daje więcej).

    > czy jakies grupy sa wylaczone z mozliwosci korzystania ?
    Możesz skonkretyzować pytanie? Na myśl przychodzą mi funkcjonariusze, ale
    pewnie jest tego więcej.

    GK

  • 3. Data: 2009-11-25 23:19:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hek8ko$8ii$1@achot.icm.edu.pl murtaugh
    <m...@p...pl> pisze:

    > mam pytanko ile w tej chwili przysluguje pracownikowi
    > urlopu na zadanie ?
    4 dni. Są to dni urlopu wypoczynkowego i pochodzą z jego puli.

    > wiem, ze byly jakies zakusy zeby
    > te przepisy zmienic - nie wiem w koncu czy skrocili, bo
    > chyba nie wyeliminowali ?
    Tuskodebile mieli zamiar i usiłowali zlikwidować. ZZ były twarde i gówno im
    z tego wyszło, jest
    jak było.

    > czy jakies grupy sa wylaczone z mozliwosci korzystania ?
    Tak.

    > czy jego ilosc jest zalezna od stazu pracy ?
    Nie.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-11-26 06:34:08
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    > mam pytanko ile w tej chwili przysluguje pracownikowi
    > urlopu na zadanie ?

    ja czegoś nie rozumiem.
    Urlop na zadanie ?
    Ja też mam troche zadań i mogę na zadanie wziąć urlop ???
    Jaki to artykuł w kodeksie pracy ?

  • 5. Data: 2009-11-26 07:02:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    Imiennika pisze:

    > Urlop na zadanie ?
    > Ja też mam troche zadań i mogę na zadanie wziąć urlop ???

    Oczywiście. :)

    > Jaki to artykuł w kodeksie pracy ?

    167.2, 167.3

    --
    spp

  • 6. Data: 2009-11-26 09:10:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    murtaugh pisze:
    > mam pytanko ile w tej chwili przysluguje pracownikowi
    > urlopu na zadanie ?

    Ale jakie zadanie? Jeżeli pracodawca Ci jakieś zleca, to przecież nie
    będziesz brał urlopu, tylko delegację co najwyżej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2009-11-26 18:49:24
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 26 Nov 2009 08:02:00 +0100, spp napisał(a):

    > 167.2, 167.3

    A dzisiejszy odcinek sponsorowały literki "ż" i "ą" :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2009-11-26 19:44:35
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 10:10:53 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ale jakie zadanie? Jeżeli pracodawca Ci jakieś zleca, to przecież nie
    > będziesz brał urlopu, tylko delegację co najwyżej.

    i to jest problem braku polskich liter: zadanie... żądanie...
    tu na grupie, także:
    idz do sadu
    idź do sądu

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

  • 9. Data: 2009-11-26 19:47:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hemlr8$aeb$1@inews.gazeta.pl Krzysztof 'kw1618' z
    Warszawy <a...@m...www.pl> pisze:

    > i to jest problem braku polskich liter: zadanie... żądanie...
    > tu na grupie, także:
    > idz do sadu
    > idź do sądu
    Zrob mi laske...

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-11-27 17:20:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 20:44:35 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > i to jest problem braku polskich liter: zadanie... żądanie...

    Nie - tekst jest jednoznacznie pisany bez polskich liter,
    wiec należy się spodziewać dwuznaczności niektórych słów.
    Problemem jest tylko inteligencja czytających ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry