  • 11. Data: 2010-03-03 17:13:02
    Temat: Re: grzejacy sie dell d630
    Od: orcio <o...@N...pl>

    fiZZyk pisze:
    > Witam
    >
    > Posiadam noteboka dell-a D630. Ale, cholernie sie grzeje. Speedfan pokazuje;
    > GPU - 75st
    > HDD - 49st
    > Temp1 - 69st
    > Core0 - 52st
    > Core1 - 50st
    > core - 62 st
    >
    > konfig.
    > C2D T7500
    > hdd 250 GB
    > nVidia Quadro 130M NVS
    > 4 GB ramu

    Mam D630C

    GPU - 71st
    HDD - 41st
    Temp1 - 39st
    Core0 - 56st
    Core1 - 56st
    core - 71 st

    config.
    C2D T7500
    hdd 120 GB
    nVidia Quadro NVS 135M
    2 GB ramu

    Czasem jak sie zapomnę to temperatura mi przypomina żebym go na kolanach
    nie trzymał, ale to i tak mało miałem raz do sprawdzenia Dell Studio XPS
    13 i na biurku przytopił mi taka przezroczysta plastikowa podkładkę na blat.

    orcio

  • 12. Data: 2010-03-03 17:14:43
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Właśnie mam taki egzemplarz na stole, proponuję sprawdzić wentylację,
    albo chociaż przedmuchać jeśli jeszcze na gwarancji, inaczej może
    skończyć sie wymiana płyty głównej, albo karty grafiki (bodaj GF9300M).
    Obydwie operacje tanie nie są, a sprawna wentylacja to podstawa.

  • 13. Data: 2010-03-03 17:20:41
    Od: "Andrzej K" <k...@x...wp.pl>

    Użytkownik "fiZZyk" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    |
    | Posiadam noteboka dell-a D630. Ale, cholernie sie grzeje. Speedfan
    pokazuje;
    | GPU - 75st
    | HDD - 49st
    | Temp1 - 69st
    | Core0 - 52st
    | Core1 - 50st
    | core - 62 st
    |
    | konfig.
    | C2D T7500
    | hdd 250 GB
    | nVidia Quadro 130M NVS
    | 4 GB ramu
    |
    | Takie temperatury sa na `biegu jalowym` gdzie pracuje tylko przegladarka

    Podobne objawy miałem przy uszkodzonym gnieździe UB. dotyczyło to DELL C400
    jak i również HP NX 9420. Jeśli brutalnie podłączysz USB potrafią się
    powyginać styki i robi się zwarcie. Komp. grzeje się non stop, wentylator
    pracuje prawie cały czas. Po naprawie gniazd (wymiana) problemy ustąpiły.

    Andrzej

  • 14. Data: 2010-03-04 07:50:52
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 3 marzec (środa), gdy o godzinie 17:00 *Jacek Maciejewski* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    latem już tak "chłodno" nie będzie.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-03-04 08:50:25

  • 15. Data: 2010-03-04 08:07:18
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > latem już tak "chłodno" nie będzie.

    Znaczy sie, mozna smialo powiedziec ze grafa w tym modelu dziala na granicy
    wytrzymalosci przy takiej temperaturze ?
    Musze zadzwonic do serwisu dellai dowiedziec sie ile by kosztowala wymiana
    na jakas ,(o ile bedzie mozna wymienic grafe)inna karte graficzna.

    CeZ__134

  • 16. Data: 2010-03-04 09:58:46
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W DV6000, mam GF9200, u Ciebie siedzi chyba GF9300M, temperatura w 9200
    oscyluje w granicach 55 stopni, wtedy wentylator chodzi już na maks
    obrotach. Moim zdaniem to za dużo - te 70 stopni.

  • 17. Data: 2010-03-04 12:49:20
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    >W DV6000, mam GF9200, u Ciebie siedzi chyba GF9300M, temperatura w 9200
    > oscyluje w granicach 55 stopni, wtedy wentylator chodzi już na maks
    > obrotach. Moim zdaniem to za dużo - te 70 stopni.

    Dokladnie to u mnie w kompie siedzi NVIDIA Quadro NVS 135M.

    CeZ__134

  • 18. Data: 2010-03-04 18:32:38
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-03-04 13:49, CeZ__134 pisze:

    > Dokladnie to u mnie w kompie siedzi NVIDIA Quadro NVS 135M.
    >

    > CeZ__134

    Mój błąd, w tym D630 jest ten sam chip.

    Zapoznaj się z tą stroną i działaj póki działa :)

    http://en.community.dell.com/blogs/direct2dell/archi
    ve/2008/08/18/nvidia-gpu-update-dell-to-offer-warran
    ty-enhancement-to-all-affected-customers-worldwide.a
    spx

  • 19. Data: 2010-03-05 14:54:46
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    ve/2008/08/18/nvidia-gpu-update-dell-to-offer-warran
    ty-enhancement-to-all-affected-customers-worldwide.a

    No niestety, dzis po raz kolejny grafilka pokazala mi pionowe mrugajace pasy
    ;-/.. komp 3 raz bedzie na wymianie plyly ;-/
    Zebym mial gware dela to problemu bym nie mial bo dell wymienia te wadliwe
    plyty na ulepszone i poprawione przez nvidie ( blad byl w roku 2008 )
    Dzis dzwonilem do biura dela i tam mi powiedziano iz takie plyty juz sie
    montuje. Ja niestety mam gware inna niz delowska i teraz za to place
    dostajac ciagle wadliwe plyty a nie poprawiona ;-/

    CeZ__134

  • 20. Data: 2010-03-05 15:45:50
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-03-05 15:54, CeZ__134 pisze:

> [...]
    > montuje. Ja niestety mam gware inna niz delowska i teraz za to place
    > dostajac ciagle wadliwe plyty a nie poprawiona ;-/

    A możesz coś więcej powiedzieć na temat tej gwarancji? Ten sprzęt niby
    ma jeszcze 99 dni gwarancji w Dellu, ale ma wpisane w service tag rejon
    Americas.... :)