  • 61. Data: 2012-03-08 21:15:30
    Temat: Re: hamulec pozno lapie
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Teraz mam nowe tarcze i A3+ i hamują przyzwoicie
    (...)

    A gdzie je na necie kupic? Szukam i znalezc nie moge, albo po prostu A3 (to
    nie to samo co A3+?), albo nie ma do fazera. O tyle dziwne, ze mam te same
    klocki co FZ8, TDM 900, ba! Nawet nowa super tenera ma takie same klocki.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 62. Data: 2012-03-08 22:07:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/08/2012 10:15 PM, Ivam wrote:
> [...]
    > (to nie to samo co A3+?), albo nie ma do fazera. O tyle dziwne, ze mam
    > te same klocki co FZ8, TDM 900, ba! Nawet nowa super tenera ma takie

    To chyba jest to samo ale nie jestem pewny na 100%.

    Ja kupuje w Autokompleksie w sklepie ale mają e-sklep.

    http://www.autokompleks.pl/sklep/pokaz_produkty.php?
    idpodkat=96&order=nazwa&str=1

    http://www.autokompleks.pl/www/pl/strona/193/195/218
    /hamulce/?idn=39

    Opis mają o A3+ a w sklepie A3 więc raczej to samo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 63. Data: 2012-03-09 07:03:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-08 20:44, AZ pisze:

> [...]
    > podobnie, na mokro wyraźnie gorzej.
    > - Lucasy sinterowe trochę gorzej od CL ale u mnie piszczały okrutnie,
    > przestały jak już się kończyły. Organicznie wyraźnie słabiej niż A3+ od CL.
    > - EBC HH nawet spoko ale szybko się kończą, prawie dwa razy szybciej niż
    > sinterowe Lucasa czy CL więc cenowo wcale to lepiej nie wychodzi.
    > Organiczne to dno.
    >
    > Małe przebiegi to bedą wytrzymywać wszystkie organiczne u mnie np. takie
    > EBC wytrzymały 2000km. Organiczne miałem chyba 2 razy, głownie na
    > sinterowych to tarcze po 50kkm to już śmietnik.

    Jak na tym tle wypadają klocki fabryczne? Cenowo i jakościowo?
    Może nie warto szukać zamienników?

  • 64. Data: 2012-03-09 07:10:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/09/2012 08:03 AM, Marcin N wrote:

    > Jak na tym tle wypadają klocki fabryczne? Cenowo i jakościowo?
    > Może nie warto szukać zamienników?

    Tokico ponad 400 PLN za komplet. Nissiny taniej wychodzą OIDP.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 65. Data: 2012-03-09 08:20:03
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Ivam <f...@p...fm> wrote:

    > Nie bede zakladal nowego tematu, spytam tutaj - jakie klocki?

    Zapisuję sobie wszystkie czynności serwisowe które robię w moto i:

    - 27.04.2010, przebieg 21978: wymiana klocków na miękkie EBC
    - 05.07.2010, przebieg 25765: wymiana klocków na twarde EBC
    - 04.08.2011, przebieg 36050: wymiana klocków na niebieskie Nissiny

    Teraz mam 41939 i klocki już się kończą - więc miękkie EBC wytrzymały
    3.5k, twarde 10k a Nissiny 5.8k. Zastanawiam się jakie teraz kupić,
    EBC się nie sprawdzały (mam wrażenie że za bardzo się grzały). Nissiny
    generalnie były spoko.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 66. Data: 2012-03-09 09:18:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/09/2012 09:20 AM, Adam Wysocki wrote:

> [...]
    > 3.5k, twarde 10k a Nissiny 5.8k. Zastanawiam się jakie teraz kupić,
    > EBC się nie sprawdzały (mam wrażenie że za bardzo się grzały). Nissiny

    Kup Carbone Lorraine i będziepanzadowolony.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 67. Data: 2012-03-09 09:19:21
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > 18 marca na służewcu :-)

    Lipa, bo akurat wtedy mam kurs :)

    http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=24404

    Ten mototarg jest tylko w niedzielę czy też w sobotę?

    http://www.mototarg.pl/terminarz.php

    Tu piszą że w niedzielę, ale wyżej jest że "sobota 8:00 - 18:00,
    niedziela 8:00 - 16:00". Podany telefon non stop zajęty ale próbuę :)

  • 68. Data: 2012-03-09 09:26:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/09/2012 10:19 AM, Adam Wysocki wrote:

    > Lipa, bo akurat wtedy mam kurs :)
    >
    > http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=24404
    >
    > Ten mototarg jest tylko w niedzielę czy też w sobotę?

    Zawsze było sobota-niedziela i myślałem, że tym razem też a tu chyba tylko
    w niedziele.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2012-03-09 10:14:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-09 10:18, AZ pisze:

    > Kup Carbone Lorraine i będziepanzadowolony.

    Wlasnie mi przypomniales ze w garazu na gwozdziu wisi nowy komplet
    Lucasow SV do Buella. Chyba czas zalozyc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 70. Data: 2012-03-09 10:47:05
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Zawsze było sobota-niedziela i myślałem, że tym razem też a tu chyba tylko
    > w niedziele.

    Dodzwoniłem się - tylko w niedzielę, wjazd 12 zł (dzieci do 7 lat free).
    Więc jak już to dopiero w kwietniu.

    Jak "test blachy" powie, że mam proste tarcze, to pewnie poproszę kumpla,
    który tam będzie 18.03, żeby rozejrzał się za pompą...