  • 1. Data: 2010-11-07 08:57:25
    Temat: help
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Witam @ll,
    jeżeli NTG to prosze o sugestie właściwej,
    posiadam dwie uszkodzone kasety do nagrywania
    filmów digital 8 90 tdk,tzn jest przerwana taśma.
    Czy da się coś z tym zrobić?
    normalnie bym to olał tylko niestety
    na taśmach jest chrzest mojego bąbla itp,także
    jest to sprawa ważna.Czy są jakieś firmy które
    z tego z montują film?już dla mnie obojętne czy by
    to zrobili na dvd czy nawet vhs chciałbym poprostu odzyskać film,
    jeżeli są to czy Ktoś miał z taką firma kontakt i ile by mogła kosztowac
    taka usługa,najlepiej ze śląska ale jak będzie trzeba pojade i do wa-wy,
    pozdrawiam
    mirek

  • 2. Data: 2010-11-10 09:48:37
    Temat: Re: help
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mirosław" <m...@g...com> wrote in message
    > Witam @ll,
    > jeżeli NTG to prosze o sugestie właściwej,
    > posiadam dwie uszkodzone kasety do nagrywania
    > filmów digital 8 90 tdk,tzn jest przerwana taśma.
    > Czy da się coś z tym zrobić?

    Za czasow przerwanych VHSow czy magnetofonowych, robilo sie takie cos dobra
    tasma klejaca. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-11-17 09:15:05
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    W dniu 2010-11-07 09:57, Mirosław pisze:
    > Witam @ll,
    > jeżeli NTG to prosze o sugestie właściwej,
    > posiadam dwie uszkodzone kasety do nagrywania
    > filmów digital 8 90 tdk,tzn jest przerwana taśma.
    > Czy da się coś z tym zrobić?

    Jeśli masz jakieś zbędne kasetki - rozbierz i przenieś po jednej rolce :)
    Pewniejsze niż klejenie.

    ALex

  • 4. Data: 2010-11-17 10:00:19
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 17 Lis, 10:15, "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)"
    <a...@n...graf.torun.pl> wrote:

    > Je li masz jakie zb dne kasetki - rozbierz i przenie po jednej rolce :)
    > Pewniejsze ni klejenie.
    >
    > ALex
    Jas sklajalem koncowki tasmy acetonem. Dzisiaj mozna chyba cieniutka
    warstwa kropelki.
    Tasme trzeba przyciac na ukos, nie wiem dlaczego i maja zachodzic na
    siebieokolo 1cm. Tak pisalo w jakiejs instrukcji.
    Pozdrawiam
    StaM