  • 1. Data: 2007-04-06 11:06:54
    Temat: home.pl - szantażowane
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Ciekawostka

    Jacys szantazyscii groza ujawnieniem "materiałów" w tym portalu MEN na
    serwerach firmy home.pl
    Home.pl przynaje sie ze szantazysci uzyskali dostep do statystyk i
    logow serwera. Informacja z radiazet.pl. Oczywiscie placic nie maja
    zamiaru, policja powiadomiona a ow dostep nieautoryzowany do panelu nie
    zagraza serwisom www i ich tresci [jak twierdzi home.pl]

  • 2. Data: 2007-04-06 11:22:02
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Jan Strybyszewski wrote:

> [...]
    > zamiaru, policja powiadomiona a ow dostep nieautoryzowany do panelu nie
    > zagraza serwisom www i ich tresci [jak twierdzi home.pl]

    http://tvp.pl/247,20070405482063.strona
    http://hack.pl/aktualnosci/oswiadcznie_w_sprawie_wyk
    rycia_krytycznej_luki_serwerow_homepl_593

    --

    Dworzec PHP.

  • 3. Data: 2007-04-06 11:50:22
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    elmer radi radisson napisał(a):

    > http://tvp.pl/247,20070405482063.strona
    > http://hack.pl/aktualnosci/oswiadcznie_w_sprawie_wyk
    rycia_krytycznej_luki_serwerow_homepl_593

    O dzieki, ciekawe. Gdyby nie ten MEN i wejscie do CMSu to mozna by to
    uznac za zart [logi] . A tak wejscie nawet do otwartego domu CMS MENu
    jest przestepstwem. Pytanie czy to wlasne dzielo MEN czy jeden z CMSow
    home.pl bo w drugim przypadku zagrozone sa setki stron.

  • 4. Data: 2007-04-06 11:57:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Jacys szantazyscii groza ujawnieniem "materiałów" w tym portalu MEN na
    > serwerach firmy home.pl

    Tu jest rzecz opisana: http://tiny.pl/dqjf - a z tekstu wynika, że
    tymi szantazystami sa redaktorzy serwisu hack.pl.

    j.

  • 5. Data: 2007-04-06 13:25:05
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    Dnia 06-04-2007, pią o godzinie 13:22 +0200, elmer radi radisson
    napisał(a):

    > http://tvp.pl/247,20070405482063.strona
    > http://hack.pl/aktualnosci/oswiadcznie_w_sprawie_wyk
    rycia_krytycznej_luki_serwerow_homepl_593

    http://hacking.pl/pl/news-6540-Hackpl_za_200000_zl_n
    ie_napiszemy_o_Waszej_luce_w_systemie.html
    http://ihack.pl/hack.pl-200-tys-za-statystyki
    http://hack.pl/forum/thread901,hackpl_wykrylo_krytyc
    zna_luke_serwerow_homepl.html

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 6. Data: 2007-04-06 16:34:23
    Od: simon <s...@s...rip>

> [...]
    > zamiaru, policja powiadomiona a ow dostep nieautoryzowany do panelu nie
    > zagraza serwisom www i ich tresci [jak twierdzi home.pl]

    Co za pieprzenie... ludzie znaleźli dziurę w home.pl, a firmowe
    marketoidy odwróciły wszystko do góry nogami... przecież się nie
    przyznają publicznie, że dali ciała.

    --
    simon

  • 7. Data: 2007-04-06 20:24:38
    Od: Maksymilian Muller <p...@m...com>

    simon napisał(a):

    > Co za pieprzenie... ludzie znaleźli dziurę w home.pl, a firmowe
    > marketoidy odwróciły wszystko do góry nogami...

    Dziura dziura ale nie taka kase. Jakis ten kraj powalony jest, kazdy
    cche zarobic na kims a nikt poprostu pomoc :-/

    Max

  • 8. Data: 2007-04-06 20:30:08
    Od: simon <s...@s...rip>

    Maksymilian Muller napisał(a):
    > Dziura dziura ale nie taka kase. Jakis ten kraj powalony jest, kazdy
    > cche zarobic na kims a nikt poprostu pomoc :-/

    Home by bez problemu mogło pocisnąć dowolny kit tak jak teraz, oni mają
    gdzieś klientów, jadą na starej opinii, byle jak najkrócej...

    --
    simon

  • 9. Data: 2007-04-06 22:31:51
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    simon wrote:

    > Home by bez problemu mogło pocisnąć dowolny kit tak jak teraz, oni mają
    > gdzieś klientów, jadą na starej opinii, byle jak najkrócej...

    Jakie jest home to każdy wie, jednak forma listu i jego merytoryczna
    zawartość pozostawia niesmak jakby na to nie patrzeć. A w świat poszło,
    że to znowu *hackerzy* :/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-04-07 07:24:12