  • 181. Data: 2007-04-13 22:20:28
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello vovcia,

    > Vqvbgn.

    Ciekawy masz podpis ;-P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 182. Data: 2007-04-13 23:01:31
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 14 Apr 2007 00:19:31 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jesteś okrutny, tego się nie da obejść...
    > Ja również ;-D

    spoko, ten typ tak ma, ale generalnie jest nieszkodliwy :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 183. Data: 2007-04-14 01:06:32
    Temat: Re: home.pl - szanta?owane
    Od: Michal Zalewski <l...@d...ids.pl>

    On Sat, 14 Apr 2007, Paweł 'Róża' Różański wrote:

    > I parametry, i złożoność, zapewne. A tak poważenie, uważasz, że dane były
    > _zabezpieczone_?

    Alez oczywiscie, takie bylo przeznaczenie tego mechanizmu. Byly
    zabezpieczone w sposob naiwny, trywialny, symboliczny i glupi, to inna
    sprawa. Dlatego *byc moze* nie wyczerpuje on znamion ustawowych, etc,
    tralala.

    > Chodzi o stosunek akcji do reakcji, przede wszystkim. Zresztą, wyobraź
    > sobie, że napisałeś książkę. Piszesz do redakcji, że jak nie zapłacą
    > 200k zł, to opublikujesz ją w necie (tak, wiem nie do końca to samo co
    > pisać o kimś). To też szantaż?

    Ta analogia jest tak slaba, ze obalenie jej to jak kopanie lezacego ;-)

    > USA nie jest dobrym przykładem

    No, to nie ja rzucilem MSFT jako przyklad w pytaniu.

    /mz

  • 184. Data: 2007-04-14 10:07:38
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    > Pvrxnjr xgb cemrynzvr gb fmpmrtbyar mnormcvrpmravr.
    >
    > ZFCNAP
    Pmrzh zvnyn fyhmlp gn jfgnjxn? Xgbf gh yhov velgbjnp yhqmv.

  • 185. Data: 2007-04-14 10:51:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl> writes:

    > I druga sprawa. Ktoś korzysta z jakiejśtam usługi. Rzuca mu się w oko
    > możliwa dziura (ale nie ma pewności, że faktycznie działa). To co on ma
    > bidulek zrobić (testować samemu czy zawracać głowę adminowi)? A jeśli
    > znalezienie możliwości nadużycia czegośtam wymaga specyficznej wiedzy, czy
    > nie ma prawa żądać wynagrodzenia za wiedzę? Jak ma złożyć ofertę audytu,
    > nie sprzedając jednocześnie danych o dziurze? Dla mnie to jest główny
    > problem.

    Przeciez tu nie ma najmniejszego problemu. Nalezy po prostu zrobic
    tak, by nikt nie mogl sie do niczego przyczepic. Ale to tylko kwestia
    techniki, a nie zasad. Zasada jest taka, ze jesli ktos znajdzie dziure
    i chce "sprzedac ja" "wlascicielowi", to jest to najlepsze rozwiazanie
    dla tego ostatniego, wszelkie inne konkurencyjne sa gorsze. Cena to
    juz sprawa drugorzedna i podlega negocjacji (chyba ze od razu jest
    ustalona na poziomie zerowym - to dosc czesty przypadek, ale nie jest
    zasadniczo rozny od takich niezerowych).

    Oczywiscie uzycie odpowiedniej techniki to sprawa dosc istotna,
    np. nie nalezy ujawniac potencjalnie obciazajacych dana osobe
    informacji, oraz (zwlaszcza jesli zalezy komus na negocjacjach)
    lepiej powstrzymac sie od ponizania drugiej strony itp. Ale to
    tylko kwestie techniczne, zasad to nie zmienia.

    Ludzie mlodzi popelniaja trywialne bledy, to chyba nic nowego.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 186. Data: 2007-04-15 10:13:27
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    spit wrote:

    > Pmrzh zvnyn fyhmlp gn jfgnjxn? Xgbf gh yhov velgbjnp yhqmv.

    Pokazałem, że w przypadku 'zabezpieczeń' opartych na trzycyfrowym kodzie
    czy też kodu znanego jako ROT-13 trudno mówić o 'przełamywaniu
    zabezpieczeń'. Tylko tyle.

  • 187. Data: 2007-04-15 18:53:53
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Ja tylko chcialem sprowokowac zeby wiecej ludzi ,co to czyta odpowiedzialo w
    ten sposob ;)

    RBG j glz jngxh :C