  • 81. Data: 2007-04-11 12:14:40
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 11 Apr 2007 13:58:48 +0200, Michal Zalewski wrote:

    > Tym, że jest niezamówiona - podobnie jak "przymusowe" mycie szyb na
    > światłach. Ktoś może Ci zapłacić, ale ktoś inny ma takie same prawo się
    > wkurzyć i wezwać policję ;-)

    a co w takim wypadku policja zrobi ?

    pytam poważnie bo o ile sporadycznie mi się zdarzają takie sytuacje
    (mieszkam na zadupiu) o tyle jak już mi się trafiają to są bardzo
    irytujące. jak zapłace to mam mniej pieniędzy, jak nie zapłace to się boje
    że na następnym skrzyżowaniu ktoś mi wybije szybe w samochodzie :(

    --
    futszaK
    0601061867

  • 82. Data: 2007-04-11 12:28:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    v...@g...com writes:

    > Tym się różni że pracę się zleca.

    Myslisz kategoriami czlowieka na etacie w sklepie. W pewnym momencie
    jest tak, ze jesli nie bedziesz mial swojej pracy juz zrobionej,
    i nie bedziesz jej chcial aktywnie sprzedac, to nic z tego nie bedzie.

    Niby jak wyobrazasz sobie "prace zlecona"?
    "Znajde dziure w sofcie xxx", praca od poniedzialku do piatku
    od 9 do 17?

    > Jeżeli będziesz miał spuszczone powietrze w kołach w aucie, a ja
    > przyjdę z pompką i napompuję, zostawiając kartkę na oknie "ja rozumiem
    > wszystko, możemy się dogadać, nie chcę być niegrzeczny ale jak mi nie
    > przelejsz 200tys. za to że Ci napompowałem koła to Ci powybijam szyby
    > w samochodzie", to jak się poczujesz i co zrobisz?

    Zrobie to co robi sie z glupimi wandalami.

    Natomiast sytuacja z home byla, zdaje sie, zupelnie inna? Np. chyba
    nikt nie grozil ze zrobi im krzywde?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 83. Data: 2007-04-11 12:29:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Zalewski <l...@d...ids.pl> writes:

    > To był żart ;-) Aczkolowiek opisano wiele przypadków, gdy koncerny, które
    > szantażowano w sprawie wielkich kwot, albo którym oferowano nielegalne
    > korzyści na wielką skalę, zgłaszały się do FBI, zamiast wybierać między
    > opcjami oferowanymi przez zainteresowanego.

    To oczywiste, w koncu to jedna z opcji (oferowana domyslnie) :-)
    Aczkolwiek dobrze byloby to rozpatrywac w swietle konkretnych
    sytuacji.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 84. Data: 2007-04-11 12:31:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Zalewski <l...@d...ids.pl> writes:

    > Tym, że jest niezamówiona - podobnie jak "przymusowe" mycie szyb na
    > światłach.

    Mi nikt szyb nie "myje" na swiatlach, przeciez mozna powiedziec
    (pokazac) ze nic z tego nie bedzie i ida do kolejnego samochodu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 85. Data: 2007-04-11 12:33:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    futszaK <f...@g...com> writes:

> [...]
    > irytujące. jak zapłace to mam mniej pieniędzy, jak nie zapłace to się boje
    > że na następnym skrzyżowaniu ktoś mi wybije szybe w samochodzie :(

    To tez psychoza - nigdy nie place, nigdy tez nie daje "odprowadzic
    wozka" (z moneta) przed supermarketem, i zawsze na pytania o potrzebe
    "przypilnowania samochodu" odpowiadam, ze swietnie sam sie pilnuje.

    Myslisz ze w razie "watpliwosci" latwiej namierzyc takich "myjacych"
    czy jakiegos faceta w jakims samochodzie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 86. Data: 2007-04-11 12:40:32
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 11 Apr 2007 14:31:22 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Mi nikt szyb nie "myje" na swiatlach, przeciez mozna powiedziec
    > (pokazac) ze nic z tego nie bedzie i ida do kolejnego samochodu.

    etam, ja sie spotkałem z myciem na siłe :(

  • 87. Data: 2007-04-11 12:44:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysztof,

    Wednesday, April 11, 2007, 1:35:06 PM, you wrote:

    > Widocznie poziomy sa zgodne. Co to ten Gorion to nie mam pojecia,

    Użyj gógle, Krzysiu...

    > though.

    Toruń przeprasza za Rydzyka, Opole za Goriona...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 88. Data: 2007-04-11 12:45:11
    Od: v...@g...com

    On 11 Kwi, 14:28, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > Myslisz kategoriami czlowieka na etacie w sklepie. W pewnym momencie
    > jest tak, ze jesli nie bedziesz mial swojej pracy juz zrobionej,
    > i nie bedziesz jej chcial aktywnie sprzedac, to nic z tego nie bedzie.
    Masz dość specyficzne pojęcie "aktywnej sprzedaży". To tak jak
    "islamscy" terroryści "aktywnie" nawracają.

    > Niby jak wyobrazasz sobie "prace zlecona"?
    > "Znajde dziure w sofcie xxx", praca od poniedzialku do piatku
    > od 9 do 17?
    To się nazywa audytem i robi się na umowie-zleceniu. AFAIK.

    > Natomiast sytuacja z home byla, zdaje sie, zupelnie inna? Np. chyba
    > nikt nie grozil ze zrobi im krzywde?
    No, opublikowanie krzykliwego i przesadzonego newsa na łamach hack.pl,
    opowiadającego o MEGAHIPERKRYTYCZNYBUGPRZEJE... szargającego dobre
    imię home.pl nie jest robieniem krzywdy. Wcale a wcale.

    Wolałbym chyba po mordzie dostać.

    pozdrawiam,
    Vladimir Mitiouchev

  • 89. Data: 2007-04-11 12:45:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    futszaK <f...@g...com> writes:

    > etam, ja sie spotkałem z myciem na siłe :(

    To jak to wygladalo? Pieniadze tez wyrywali "na sile"?
    Przeciez to dla nich zaden biznes jesli wiedza ze ktos
    nie zaplaci.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 90. Data: 2007-04-11 12:46:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    Wednesday, April 11, 2007, 2:44:13 PM, I wrote:

    [...]

    > Toruń przeprasza za Rydzyka, Opole za Goriona...

    (C) ShaXbee (się upomniał, zgred jeden).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl