  • 11. Data: 2019-05-27 23:34:33
    Temat: Re: huawai niebawem bezuzyteczne - a ceny nie maleja
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-27 o 16:19, J.F. pisze:

    > Ale o to chodzi - miliard Chinczykow jest w stanie utrzymac np 10 tys
    > programistow  i nawet tego nie zauwazy :-)

    Jest w stanie, pytanie czy będą chcieli?
    ja uważam że nie bardzo.

    > A z chinskiego punku widzenia ... warto.
    > Nie bedzie ich google szpiegowal :-)

    Będzie.

    > Android jest na linuxie :-)
    >
    > Zawsze mozna zobaczyc co poszlo wtedy zle, i sprobowac ponownie ...

    Wiadomo co poszło źle, brak takiej ilości softu jak u konkurencji.

    > Tansze, ale jak im potem Google powie "ale, ale - nie wolno wam uzywac
    > naszego systemu", to nie bedzie wesolo ... choc miliard Chinczykow to
    > tez jest dobry rynek :-)

    Tego nie powie. Jest wersja darmowa. Ale usługi już nie.

    > Ale czy bedzie brak sklepu ?

    Będzie. Dla każdego nowego urządzenia.

    > Poza tym moga Chinczycy sami napisac te pozyteczne apki ... i sami
    > sprzedawac reklamy :-)

    Teoretycznie mogą, praktycznie już próbowali i nie wyszło.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2019-05-28 00:02:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-27 o 23:34, RadoslawF pisze:

    > Teoretycznie mogą, praktycznie już próbowali i nie wyszło.

    Nie doceniasz tego rynku i nie masz bladego pojęcia jak on działa. To,
    że USA wprowadza jakieś sztuczki, nie ma wiele wspólnego z Huawei. To
    jedynie punkt zaczepny z innego powodu. USA w Europie niewiele znaczy a
    w Rosji to już w ogóle, raczej Rosja skłoni się bardziej do Chin niż do
    USA. Dla Chin to obecnie rynek więc USA może sobie bzimbziać ale nie za
    bardzo bo Chiny mają znaczną część USA w kieszeni i żadne większe
    działania nie pomogą, jedynie Chiny wypracują sobie inne ścieżki a
    potencjał mają przeogromny a USA jest w 100% przewidywalne i ograniczone.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2019-05-28 10:36:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 00:02, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > działania nie pomogą, jedynie Chiny wypracują sobie inne ścieżki a
    > potencjał mają przeogromny a USA jest w 100% przewidywalne i ograniczone.

    Gdyby było prawdą że Chiny mają znaczną część USA w kieszeni prezydent
    USA nie walczył by z chińska firmą tylko jakąś inną, nie prowadził by
    z Chinami wojny celnej.
    Dzięki wojnie celnej zwiększył ilość miejsc pracy w USA bo taniej
    jest wyprodukować na miejscu niż przywieźć i zapłacić cło.
    Dla USA handel z Chinami to wbrew pozorom mały procent handlu
    międzynarodowego.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-05-28 17:18:19
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 27.05.2019 o 11:12, glumek pisze:
    > jestem ciekaw czemu ceny huawai nie maleja, przeciez tego nikt nie
    > bedzie kupowal
    nie wiem czy "przecież". PRzed chwilą patrzyłem, (rzut oka, bez
    zagłębiania się w sprawę) lineage os jest na 4 modele. tylko na 4. Na
    xda jest pecycja o (ułatwienie) odblokowanie bootloadera.
    Jeśli tylko huawei poczuje się lekko zagrożony, to wystarczy ze pomoże
    zrobić alternatywny soft, a społeczność już to zrobi. będzie tak, że
    kupujesz huaweia i możesz jednym kliknięciem zainstalować lineage os i
    drugim zainstalować usługi google albo i nie. poza dyktowaniem,
    rozpoznawaniem mowy, reszta jest... dla większości wygodą, nie czymś
    koniecznym.

    ale czy huawei coś w tym kierunku zrobi? Nie wiem. nie zdziwię się jeśli
    nic, nie zdziwię się jeśli dużo. to mało przewidywalna sytuacja

    ToMasz

  • 15. Data: 2019-05-28 17:29:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-28 o 17:18, ToMasz pisze:
    > ale czy huawei coś w tym kierunku zrobi?

    A tak teoretycznie... co mógłby zrobić, aby pozbyć się podejrzeń o
    szpiegostwo itp?

    Robert

  • 16. Data: 2019-05-28 21:41:29
    Od: p...@g...com

    Nic. Nie zmieni modelu biznesowego to nierealne. Firma powstała z niczego w
    komunistycznych Chinach czyli na 99% za przyzwoleniem i pod kontrolą służb. Główne
    zastrzeżenia dotyczące infrastruktury sieciowej dotyczą przekazywania krytycznych
    informacji chińskim specsłużbom czyli np (upraszczając) potrafią np zdalnie położyć
    switche ;-) kilka krajów Europy planuje ich wykluczyć z przetargów na 5g bo ryzyko
    wydaje się zbyt duże.

  • 17. Data: 2019-05-29 00:22:48
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 10:36, RadoslawF pisze:

    > Gdyby było prawdą że Chiny mają znaczną część USA w kieszeni prezydent
    > USA nie walczył by z chińska firmą tylko jakąś inną, nie prowadził by
    > z Chinami wojny celnej.

    Sorry, odchodzę z tematu bo żyję w 21 wieku a nie w 19 i jestem raczej
    oczytany/zaznajomiony z trendami. Za jakieś 10 lat, może odpiszę :)

  • 18. Data: 2019-05-29 09:55:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 00:22, LordBluzg(R) pisze:

    > Sorry, odchodzę z tematu bo żyję w 21 wieku a nie w 19  i jestem raczej
    > oczytany/zaznajomiony z trendami. Za jakieś 10 lat, może odpiszę :)

    To chyba z trendami jaki srajfon jest modny.
    Bo o zależnościach gospodarczych pojęcia nie masz.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2019-05-29 10:54:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 09:55, RadoslawF pisze:

    > To chyba z trendami jaki srajfon jest modny.
    > Bo o zależnościach gospodarczych pojęcia nie masz.

    Czytnij sobie ze zrozumieniem:
    https://www.obserwatorfinansowy.pl/tematyka/rynki-fi
    nansowe/w-sporze-z-usa-chiny-maja-cenny-argument-ame
    rykanski-dlug/

    https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/wojna-
    handlowa-chiny-usa-sprzedaz-obligacji-usa/3nbnrdn

    EOT

  • 20. Data: 2019-05-29 12:33:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 10:54, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    rykanski-dlug/

    > https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/wojna-
    handlowa-chiny-usa-sprzedaz-obligacji-usa/3nbnrdn

    A teraz dodaj co z tego wynika?
    :-))))