  • 21. Data: 2019-05-30 08:32:53
    Temat: Re: huawai niebawem bezuzyteczne - a ceny nie maleja
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 28.05.2019 o 21:41, p...@g...com pisze:
    > Nic. Nie zmieni modelu biznesowego to nierealne. Firma powstała z niczego w
    komunistycznych Chinach czyli na 99% za przyzwoleniem i pod kontrolą służb. Główne
    zastrzeżenia dotyczące infrastruktury sieciowej dotyczą przekazywania krytycznych
    informacji chińskim specsłużbom czyli np (upraszczając) potrafią np zdalnie położyć
    switche ;-) kilka krajów Europy planuje ich wykluczyć z przetargów na 5g bo ryzyko
    wydaje się zbyt duże.

    czyli inaczej mówiąc, zostawić hardware, a do softwaru dać pełny dostęp,
    udostępnić źródła, pozwolić samemu na stworzenie alternatywnego softu. w
    ten sposób tracą jakąkolwiek kontrole nad swoim "szpiegującym"
    hardwarem, odtrącając zarzuty o szpiegostwo

    ToMasz

  • 22. Data: 2019-06-01 12:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pewnie może. Ale bałbym się tego, jakby nagle miliard Chińczyków
    > wypięło się na google i stworzyło swój lepszy system.

    :)
    A chinczycy to maja wolny dostep do googla? Bo cos mi sie kojarzy ze
    niespecjalnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 23. Data: 2019-06-04 13:14:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-01 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > :)
    > A chinczycy to maja wolny dostep do googla? Bo cos mi sie kojarzy ze
    > niespecjalnie...

    I żyją lepiej od nas :)

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2019-06-04 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > I żyją lepiej od nas :)

    Zdefiniuj: lepiej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie