  • 1. Data: 2011-11-28 18:13:08
    Temat: [humanistyczne] programowanie jako zly wybor
    Od: " profesor fir" <f...@N...gazeta.pl>

    poki co na raka nie zachorowalem itp ale w moim zyciu
    przytrafilomi sie kilka nieco mniejszych ale i tak
    paskudnych katastrof (ktore co gorsza jakby sie
    gromadzą i kumuloją, wiele rzeczy zw ze zdrowiem albo
    losem jest nieodwracalne itp) totez nastraja mnie to
    wszystko dosyc pesymistycznie

    ostatnioczytalem post jakiegos kolesia na grupie fizyka ktory
    naskoczyl na fizykow ze fizyka jest czyms w rodzaju hashu
    dla mozgu (czy innego narkotyku bo szczerze mowiac nie znam
    sie na dzialaniu 'haszu' tylko nazwa tu pasuje), moze
    zdolowac albo zadac troche haju, maialem chec sie odezwac
    ze to prawda co mowi, z tym ze praktycznie cale zycie jest
    takim hashem bo rozmaite elemanty zycia moga w ten sam
    sposob dzialac a to dolujaca a to hajująco - tak ze nic sie
    na to nie poradzi;

    tak samo jest tez z programowaniem, sam poswiecam mu sporo
    czasu (ostatnimi paru laty zwlaszcza, kiedys bwalo jednak
    znacznie mniej) z dwu zasadniczo zapewne powodow, jedno ze
    trzeba ew cos zarobic na zarcie (a programowanie ew jeszcze
    ujdzie jako sposob zarobku) a dwa ze uznaje programowanie za
    ciekawe, jest ono wlasnie tym wspomianym hashem, czyli jet
    rodzajem ciekawej zabawy czy sportu itp

    jednakze z drugiej strony uswiadamiam sobie jakim zabojcą
    zycia jest to cholerne programowanie, co to daje? praktycznie
    nic, tyle cholernego czasu (cale lata) to zzera i nie za
    bardzo widac aby cokolwiek z tego wynikalo, a jakby cos
    wyniknelo to wyniknelo by jedynie w tym wewn swiecie
    programowania wlasnie; osobiscie mam nawet poniekad
    uzasadnione przypuszczenie ze gdybym zaczal szukac jakichś
    'wynikniec' poza programowaniem to mialbym wiksze szanse
    ich sie realnie doszukac - a w tym programowaniu to realnie
    jest jak w kopalni - co z tego ze 'złotej' i nowoczesnej
    troche takiej jak ze starwarsow

  • 2. Data: 2011-11-29 14:47:28
    Temat: Re: programowanie jako zly wybor
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Nov 28, 6:13 pm, " profesor fir" <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    [snip narzekanie]

    Sa gorsze sposoby zarabiania na chlebek.

    RW

  • 3. Data: 2011-11-29 19:59:28
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2011-11-29 15:47, Roman W pisze:
    > On Nov 28, 6:13 pm, " profesor fir"<f...@N...gazeta.pl> wrote:
    >
    > [snip narzekanie]
    >
    > Sa gorsze sposoby zarabiania na chlebek.
    Są też i zdecydowanie lepsze sposoby...
    Tyle, że to zdecydowanie NTG.

    --
    wloochacz

  • 4. Data: 2011-11-30 09:17:38
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    fir"<f...@N...gazeta.pl>  wrote:

    > Są też i zdecydowanie lepsze sposoby...
    > Tyle, że to zdecydowanie NTG.

    Czemu nie? Grupa jest o programowaniu, chyba dyskusja o tym, jak
    programowanie wypada na skali sposobów na zarabianie mieści się w
    tematyce?

  • 5. Data: 2011-11-30 15:51:07
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Są też i zdecydowanie lepsze sposoby...
    > Tyle, że to zdecydowanie NTG.

    Zdefiniuj "lepsze". Bo profesorowi można by powiedzieć, że dobry murarz
    ma lepszą pracę, bo zarabia więcej.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2011-11-30 16:28:53
    Od: " " <f...@g...pl>

    Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

    > Zdefiniuj "lepsze". Bo profesorowi można by powiedzieć, że dobry murarz
    > ma lepszą pracę, bo zarabia więcej.

    smieszne jest to ze nasuwa sie mysl ze ci co o wysokosci
    wyplat nie rozmawiają na grupie gadają o nich tyle ze mozna
    odniesc wrazenie ze są obłąkani - to by sie nawet zgadzalo, mz
    jest to pewien rodzaj realnego obłedu - koszmarne jest ze moj
    humanistyczny watek zszedl znowu na te chore tematy;

    co do mnie to nie chodzilo mi o inne sposoby zarabiania
    tylko o inne sposoby zycia, slowo 'wynikanie' tam jest wazne,
    chodzi o to ze pewne inne spoosby zycia moga owocowac owym
    wynikaniem, podczas gdy programowanie to jak harowa w kopalni
    (taka jest moja negatywna refleksja po odwaleniu paru lat
    'fedrunku' )

  • 7. Data: 2011-11-30 18:10:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-11-30 10:17, Andrzej Jarzabek wrote:
    > Czemu nie? Grupa jest o programowaniu, chyba dyskusja o tym, jak
    > programowanie wypada na skali sposobów na zarabianie mieści się w
    > tematyce?

    Odróżniasz dyskusje od strumienia przypadkowych wyrazów pochodzących z
    niedopracowanego bota z adresów fir* ?

  • 8. Data: 2011-11-30 23:50:59
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 30/11/2011 18:10, Sebastian Biały wrote:

    > Odróżniasz dyskusje od strumienia przypadkowych wyrazów pochodzących z
    > niedopracowanego bota z adresów fir* ?

    Spokojnie, ja tylko o tym,czy dyskusja na temat programowanie dobry czzy
    zły wybór jest na temat grupy. Czy jest sens dyskutować ze słowotokiem
    fira to osobny temat.

  • 9. Data: 2011-12-01 08:42:43
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2011-12-01 00:50, Andrzej Jarzabek pisze:

    > Spokojnie, ja tylko o tym,czy dyskusja na temat programowanie dobry czzy
    > zły wybór jest na temat grupy. Czy jest sens dyskutować ze słowotokiem
    > fira to osobny temat.
    Skoro tak, to pomyliłeś adresata - ja pisałem o swoim zdaniu...

    --
    wloochacz

  • 10. Data: 2011-12-03 16:07:08
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > wynikaniem, podczas gdy programowanie to jak harowa w kopalni
    > (taka jest moja negatywna refleksja po odwaleniu paru lat

    A to mamy inne odczucia. Dla mnie to jak praca w laboratorium i
    odkrywanie ciągle nowego. Lubię wstawać rano i iść do pracy, tak samo
    jak jeździć rowerem czy pływać. Jest to męczące, ale też i przyjemne.

    --
    Mateusz Bogusz