  • 1. Data: 2011-11-27 14:07:18
    Temat: Powrót do przeszłości.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Natknąłem się na ciekawy kanal na YT.
    Myślę, że watro zerknąć...

    http://www.youtube.com/watch?v=2Op3QLzMgSY&feature=t
    opvideos_education

  • 2. Data: 2011-11-27 16:22:00
    Temat: Re: Powrót do przeszłości.
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Witajcie.
    >
    > Natknąłem się na ciekawy kanal na YT.
    > Myślę, że watro zerknąć...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=2Op3QLzMgSY&feature=t
    opvideos_education

    chyba moze byc dosyc ciekawe, [86 pamiatam jako dobry
    rok - bylem o niebo madrzejszy (i nie tak pociety kleszczem)
    niz dzis ]-- ale jako ze mam modem i internet na karte nie
    ogladam filmow bo za bardzo zzera transfer

  • 3. Data: 2011-11-27 16:53:25
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-11-27, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Witajcie.
    >
    > Natknąłem się na ciekawy kanal na YT.
    > Myślę, że watro zerknąć...

    Nie warto, chyba że najpierw objaśnisz co tam miałoby się znajdować.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 4. Data: 2011-11-27 22:51:57
    Od: KO <m...@e...com>

    On Sun, 27 Nov 2011 15:07:18 +0100, Jacek wrote:

    > Natknąłem się na ciekawy kanal na YT.
    > Myślę, że watro zerknąć...

    Lepiej od razu tu:
    http://ocw.mit.edu
    Jest sporo więcej niż tylko video.

  • 5. Data: 2011-11-28 05:53:01
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 16:53:25 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K. napisał(a):

    > Nie warto, chyba że najpierw objaśnisz co tam miałoby się znajdować.

    Grupa dotyczy programowania, zas watek przeszlosci.
    Sam sobie polacz to i zbuduj okreslenie linka...

  • 6. Data: 2011-11-28 07:38:43
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-11-28, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > Grupa dotyczy programowania, zas watek przeszlosci.
    > Sam sobie polacz to i zbuduj okreslenie linka...

    Anonimowy Jacku zwany Alą, pod tym nic nie mówiącym linkiem może się
    kryć cokolwiek. Wcale nie wiem czy to w ogóle się ociera o programowanie
    (może to nagranie z indyjskiej edycji "Mam talent"?), a doliczywszy
    jeszcze autora posta -- mam pełne prawo przypuszczać, że to jakiś
    dzieciak chce mieć tysiące odtworzeń swojego kiepskawego filmiku.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 7. Data: 2011-11-28 08:01:30
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 07:38:43 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K. napisał(a):

> [...]
    > jeszcze autora posta -- mam pełne prawo przypuszczać, że to jakiś
    > dzieciak chce mieć tysiące odtworzeń swojego kiepskawego filmiku.

    Panie o nazwisku K, jak Karol.
    Musze powiedziec, ze wcale nie interesuje mnie Twoje zdanie w tej kwestii.
    Natomiast nie wiem, co chciales powiedziec mowiac: "a doliczywszy autora
    posta". Czyzbys znal autora posta?

  • 8. Data: 2011-11-28 08:33:45
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-11-28, Jacek <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Natomiast nie wiem, co chciales powiedziec mowiac: "a doliczywszy autora

    O to właśnie chodzi, że nie. Ani twój podpis, ani zawartość nagłówka
    "From:" nic mi nie mówią. Jesteś po prostu jakimś anonimem, którego post
    <n...@4...net> niczym się nie różni od
    "wejdź tutaj, jeśli chcesz zarobić tysiące euro nie wychodząc z domu".

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 9. Data: 2011-11-28 09:36:34
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 08:33:45 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K. napisał(a):

> [...]
    > <n...@4...net> niczym się nie różni od
    > "wejdź tutaj, jeśli chcesz zarobić tysiące euro nie wychodząc z domu".

    Skoro sie juz czepiasz, to Twoj mejl tez nic mi nie mowi, a x-trace tym
    bardziej...
    Dodam, ze wcale nie zalezy mi na tym bys to Ty kliknal w linka.
    Oprocz Ciebie, na szczescie, jest jeszcze wiele innych osob, ktorym moze
    wyklad z MIT-u z roku 1986 odnosnie LISP-a sie podobac.

  • 10. Data: 2011-11-28 09:41:58
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-11-28, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    > Skoro sie juz czepiasz, to Twoj mejl tez nic mi nie mowi, a x-trace tym
    > bardziej...

    Ale się przynajmniej podpisuję pełnym nazwiskiem, ewentualnie nickiem,
    po którym łatwo mnie wyszukać w sieci.

    > Dodam, ze wcale nie zalezy mi na tym bys to Ty kliknal w linka.
    > Oprocz Ciebie, na szczescie, jest jeszcze wiele innych osob, ktorym moze
    > wyklad z MIT-u z roku 1986 odnosnie LISP-a sie podobac.

    O widzisz, i tak to trzeba było opisać: historyczny wykład o LISP-ie.
    A nie suche "kliknij tutaj", które bardzo przypomina spam.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot