  • 41. Data: 2013-12-17 18:35:42
    Temat: Re: i30 1,4 CRDI i jego turbina...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l8o0dh$f67$...@n...task.gda.pl...

    > Myślałem, że to turbina, ale okazało się że wtryskiwacz leje jeden.

    Od razu można było założyć z opisu, ze turbina nie miała z tym nic
    wspólnego.
    Co najwyżej mogła się uszkodzić w skutek.

  • 42. Data: 2013-12-17 19:31:40
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > Szczególnie, jak się po 7 samochodów z rowów i zasp wyciąga...

    Coś na kształt zachowań mojego brata - on nie tylko pomaga swoim
    Passatem w wycince drzew, ale także potrafi je nim później na linie
    holować.

  • 43. Data: 2013-12-17 19:32:38
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-10 18:08, Artur Maśląg pisze:

    > Bajki o specjalnym traktowaniu silnika z turbiną, bo się "w ruinę
    > obróci się w mgnieniu oka" są na tej samej półce, co anacronowe
    > opowieści - w tym te o wyciąganiu na letnich ludzi z rowów i zasp
    > wszelakich.

    Bez komentarza - w miarę mijającego czasu, i nabierania doświadczeń
    życiowych rozszerzysz sobie horyzonty, wtedy podyskutujemy.

  • 44. Data: 2013-12-17 19:33:26
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-17 10:56, Chris pisze:
    > anacron nabazgrał(a):

    > To diesel one tak mają :) a tak na serio to nie wiem bo u mnie w
    > bliżniaku CEED jest cicho i poza radiem i szumem opon to jest cisza.

    Na luzie też? Bo u mnie w trakcie jazdy na wyższych biegach, też nie
    słychać czy motor to benzyna czy ropniak, ale gdy się stanie w korku to
    zaraz dociera do uszu charakterystyczne rr,rr,rr

  • 45. Data: 2013-12-17 19:48:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-17 19:32, Trybun pisze:

    > Bez komentarza

    LOL - może uzgodnij sam ze sobą, co to znaczy brak komentarza.

    > - w miarę mijającego czasu, i nabierania doświadczeń
    > życiowych rozszerzysz sobie horyzonty, wtedy podyskutujemy.

    Moje horyzonty są szerokie, doświadczenie duże, a dyskutować nie
    musimy. Reszta jak wyżej/wcześniej.

  • 46. Data: 2013-12-18 10:14:35
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Na luzie też? Bo u mnie w trakcie jazdy na wyższych biegach, też nie
    > słychać czy motor to benzyna czy ropniak, ale gdy się stanie w korku to
    > zaraz dociera do uszu charakterystyczne rr,rr,rr

    Coś tam słychać ale i tak radio to zagłusza, bardziej słychać w garażu jak
    jest zimny niż na drodze .

  • 47. Data: 2013-12-18 18:05:04
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.12.2013 10:56, Chris pisze:

    > To diesel one tak mają :) a tak na serio to nie wiem bo u mnie w
    > bliżniaku CEED jest cicho i poza radiem i szumem opon to jest cisza.

    Ta włożyli wtryskiwacz, auto odpaliło, popracowało 30s i zrobiło
    trtrtrtrtrtrtr i zdechło. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 48. Data: 2013-12-18 20:57:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 18 Dec 2013 18:05:04 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Ta włożyli wtryskiwacz, auto odpaliło, popracowało 30s i zrobiło
    >trtrtrtrtrtrtr i zdechło. :)

    Czyli nie wiedzą co, ale naprawiają. Może w końcu trafią :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 49. Data: 2013-12-18 23:06:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.12.2013 20:57, jerzu pisze:

    > Czyli nie wiedzą co, ale naprawiają. Może w końcu trafią :)

    Nie nie, przed wymianą nie odpalał wcale. :) Jakiś progres jest, znaczy
    nie, bo teraz znów nie odpala, a wtryskiwacz jakąś metodą przelewową
    sprawdzali i lał.

    --
    anacron
    aba/