  • 12. Data: 2014-11-27 14:49:08
    Temat: Re: iPhone 6 jednak jest wodoodporny?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Około 10 lat temu miałem Nokię 6310i, która przeżyła zalanie sokiem
    > owocowym i mycie pod bieżącą wodą. Po zabiegu działała jeszcze rok.
    > Bez zabezpieczonych pzycisków, z dziurami na złącze słuchawkowe i
    > ładowarkę.

    Moja po 6310i po wodowaniu wymagała ingerencji serwisu.

  • 11. Data: 2014-11-27 14:49:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Tak, tak, to znany i popularny na youtube sposób robienia ludzi w balona
    > którzy nie mają dobrej orientacji technicznej i są nogi z podstaw fizyki
    >:-))

    Nie bojmy się uzyc słowa "debili" ;-)

  • 13. Data: 2014-11-27 15:16:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Nie bojmy się uzyc słowa "debili" ;-)

    Ująłeś to bardzo dosadnie...
    Powidziałbym, że zrobili sobie bolesny eksperyment z lekcji fizyki ;-)

  • 14. Data: 2014-11-27 16:26:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Ująłeś to bardzo dosadnie...
    > Powidziałbym, że zrobili sobie bolesny eksperyment z lekcji fizyki ;-)

    To jest tylko efekt.
    Ja pisałem o przyczynie ;-P

  • 15. Data: 2014-11-29 21:16:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > wewnątrz iPhone5. Podobne zdarzenie z iPhone6 skończyłoby się,
    > jak widać z podlinkowanego filmu, bez trwałego uszkodzenia...

    Wiara w reklamowe "filmiki" zaburza Ci funkcje mózgu lub wrodzone i
    "trwałe uszkodzenia"i mózgu powodują, że wypisujesz swoje "religijne"
    brednie w oparciu o reklamowe "filmiki".

    ~3000 PLN za telefon? Mozna za to kupic np. 3 sztuki XIAOMI....

    --
    marfi

  • 16. Data: 2014-11-29 21:42:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    > Wiara w reklamowe "filmiki" zaburza Ci funkcje mózgu lub wrodzone i
    > "trwałe uszkodzenia"i mózgu powodują, że wypisujesz swoje "religijne"
    > brednie w oparciu o reklamowe "filmiki".

    Masz jakieś powody aby nie mieć zaufania do firmy serwisowej SquareTrade?
    Ja nie mam.

    > ~3000 PLN za telefon? Mozna za to kupic np. 3 sztuki XIAOMI....

    Co dla kogoś kto chce zjeść jabłko wynika z faktu, że za cenę jednego
    jabłka można kupić trzy śliwki?

  • 17. Data: 2014-11-29 21:56:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Co dla kogoś kto chce zjeść jabłko wynika z faktu, że za cenę jednego
    > jabłka można kupić trzy śliwki?

    Lepsza dobra śliwka niż nagryzione apple.

    --
    marfi

  • 18. Data: 2014-11-29 22:09:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-27 o 13:19, Pszemol pisze:
    > Natknąłem się dzisiaj na ciekawostkę na temat nowego iPhone6 i

    Postaraj się bardziej. Mój SE k800 wylądował w wiadrze z wodą. Po tym
    zdarzeniu działał kilka lat w moich rękach. Nie wiem ile w cudzych bo
    sprzedałem. :-)

  • 19. Data: 2014-11-29 22:58:06
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 27 Nov 2014 12:19:10 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Natknąłem się dzisiaj na ciekawostkę na temat nowego iPhone6 i
    >postanowiłem, że się podzielę z grupowiczami tą informacją bo wiem, że
    >bardzo lubicie tu czytać o Apple i iPhone :-)))
    >
    >Jak wiemy, wodoodporność to cecha niewymieniona przez Apple na liście zalet
    >najnowszej wersji iPhone6.

    Slysalem tez ze jest ognioodporny. Niedawno byl straszny wypadek
    samochodowy w Ameryce. Samochod splonal razem z kierowca. Kierowca
    splonal doszczetnie. Zostaly po nim tylko zeby i ajfon. Z ajfona mozna
    bylo telefonowac bez problemu. National Enquirer (taka gazata) pisal

    A.L.