  • 41. Data: 2009-06-09 14:55:50
    Temat: Re: iPhone's killers
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0l25r$253$1@news.onet.pl>,
    "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > No bez przesady, iPhone jeszcze zadnego HTC nie dogonil, wiec niech
    > dogania do upojenia :)

    Hm, to o co tyle szumu z tymi killerami. W tym HTC Magic, ktorego
    jeszcze nie ma? Calkiem jak z Terminatorami.

    > Chyba ze wyscigi sa w innej dziedzinie ? HTC wygbiera swoj
    > najprymitywniejszy telefon i metodami marketingowymi czyni z niego cudo
    > pakujac go rzeszy naiwniakow ? To by moglo byc ciekawe :)

    Mhm. To HTC produkuje prymitywne telefony?
    I nie uzywa marketingu?

    TA

  • 42. Data: 2009-06-10 05:49:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Brzezi pisze:

    > Nawigacja identyczna jak na dedykownym urzadzeniu do nawigacji, maly ekran
    > w niczym nie przeszkadza, dotykam go tylko przed wyruszeniem w droge,
    > pozniej glownie slucham komunikatow glosowych, a wzrok mam ok i nie mam
    > problemow z dostrzezeniem tego co jest na ekraniku...

    To jest wlasnie myslenie tych od WM... prawie nawigacja... prawie
    dotykowy i prawie telefon. Wiec uznajmy go za najlepsza nawigacje
    najlepszy telefon i najlepszy dotykowiec.

    Nie jest to do Ciebie ... ale taka ogolna uwaga o wszystko w jednym

  • 43. Data: 2009-06-10 06:20:28
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To jest wlasnie myslenie tych od WM... prawie nawigacja... prawie
    > dotykowy i prawie telefon. Wiec uznajmy go za najlepsza nawigacje
    > najlepszy telefon i najlepszy dotykowiec.

    Daruj sobie ironie, na rynku są dedykowane nawigacje z podobnej wielkości
    ekranami.

  • 44. Data: 2009-06-10 06:52:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Daruj sobie ironie, na rynku są dedykowane nawigacje z podobnej wielkości
    > ekranami.

    Ale rozumiesz ze nawigacje maja. Jakby lepsze mocowanie
    jakby lepsze oklawiaturowanie np duze guzki po bokach ekranu.
    Nier ciagna za soba calego WM 6.1 tylko zwykle 5.0 przez co sas szybsze.
    Maja interfejsy dostosowane do "nawigacji" a nie do telefonu.

    Pozatym tak wiem sa telefony WM z 2,2cala :) jednak trzymajmy sie
    faktow wiekszosc nawigacji ma wieksze ekrany od telefonow z WM a czesto
    lepiej sprawiajacy sie w sloncu co nie jest bez znaczenia kazdego kto
    widzial omnie czy HTC w sloncu

  • 45. Data: 2009-06-10 07:38:17
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale rozumiesz ze nawigacje maja. Jakby lepsze mocowanie
    > jakby lepsze oklawiaturowanie np duze guzki po bokach ekranu.

    Lepsze mocowanie? Hehehehe, buahahaha. Widziałeś kiedyś idealne mocowanie?
    To popatrz na to od kaisera, telefon wsuwasz w uchwyt bez żadnych
    zatrzasków, jedną ręką instalujesz i deinstalujesz. IDEALNE rozwiązanie.
    Guziki???? widziałeś navi jakieś produkowane ostatnio te "popularne"? oprócz
    on/off nie mają żadnego guzika, mają za to rysiki.

    > Nier ciagna za soba calego WM 6.1 tylko zwykle 5.0 przez co sas szybsze.

    Ale co jest szybsze? NAVI? jakoś nie widze różnicy, a mam kilka navi do
    dyspozycji w firmie i domu oprócz swojej HTC

    > Maja interfejsy dostosowane do "nawigacji" a nie do telefonu.

    ??? A możesz ze swojego na polski? Ja myslałem, że navi to ma swój
    interface, klawiszy nie przy navi nie używa się wcale bo po co, zreszta
    większość urządzeń obecnie sprzedawanych i tak ich nei posiada.. Chodzi o
    uruchamianie? Jak będe miał taki kaprys to sobie zrobie nawet głosowe
    odpalanie AM.

> [...]
    > wiekszosc nawigacji ma wieksze ekrany od telefonow z WM a czesto lepiej
    > sprawiajacy sie w sloncu co nie jest bez znaczenia kazdego kto widzial

    Czy jak mam firmową navi w aucie co ma kolo 7" tzn, że wszystkie inne są
    "pravie jak navi" w porównaniu z moją? Nawet te dedykowane?

  • 46. Data: 2009-06-10 07:54:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > Guziki???? widziałeś navi jakieś produkowane ostatnio te "popularne"? oprócz
    > on/off nie mają żadnego guzika, mają za to rysiki.

    Pijesz do biednego Larka za 300zł ?

    > Czy jak mam firmową navi w aucie co ma kolo 7" tzn, że wszystkie inne są
    > "pravie jak navi" w porównaniu z moją? Nawet te dedykowane?

    Zasadniczo czyni to pewna roznice poznawcza :)

  • 47. Data: 2009-06-10 09:38:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Pijesz do biednego Larka za 300zł ?

    nie, np. do manty którą nawet jeszcze dziś sprzedaje jakiś MM za 230zł

  • 48. Data: 2009-06-12 05:30:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > nie, np. do manty którą nawet jeszcze dziś sprzedaje jakiś MM za 230zł

    No tak ... chinska nawigacja za 70USD na Windows CE 5.0