  • 11. Data: 2009-08-12 09:01:27
    Temat: Re: identyfikacja numeru w TP
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    QuickQvik napisał:
    > wszyscy (mam rację?) operatorzy GSM zapewniają tę usługę jako standard?

    Nie.
    Zrezygnowałem z plusa między innymi dlatego, że za identyfikację dzwoniącego
    musiałem dopłacać.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 12. Data: 2009-08-12 09:42:51
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Nie.
    > Zrezygnowałem z plusa między innymi dlatego, że za identyfikację
    > dzwoniącego musiałem dopłacać.

    To chyba było badzo dawno temu.
    Mam Plusa (abonament) i mam identyfikację bez dodatkowych opłat.
    Miałem też simplusa (od 2001 roku) i identyfikacja po prostu była.
    vari

  • 13. Data: 2009-08-12 10:49:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam Plusa (abonament) i mam identyfikację bez dodatkowych opłat.
    > Miałem też simplusa (od 2001 roku) i identyfikacja po prostu była.

    W prepaidach zawsze byla po prostu.
    W abonamencie trzeba bylo doplacac - w skrajnym wypadku (Era): 7,50 zl/m-c.
    W Plusie juz w XXI wieku sie zdarzalo, ze trzeba bylo doplacac (w tanszych
    taryfach).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-08-13 12:53:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Aug 2009 18:28:51 +0200, QuickQvik wrote:
    >Jestem nieco zaskoczony, że TP pobiera dodatkową opłatę za identyfikację
    >numeru dzwoniącego (czyli "Caller ID"), która to usługa w wielu innych
    >krajach jest wliczona nawet a najbardziej minimalny abonament. Ba, jest
    >w zasadzie usługą standardową, tak jak obecnie w każdym samochodzie jest
    >ogrzewanie.

    A klima i ABS tez sa za darmo ?

    Wiadomo, kazdy chce zarobic, a identyfikacja swoje kosztuje po stronie
    centrali.
    O ile pamietam to w USA potrafilo byc nawet ciekawiej - byly uslugi
    obowiazkowe dla klienta, za ktore musial zaplacic. Np. DTMF.

    J.

  • 15. Data: 2009-08-13 14:54:26
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > O ile pamietam to w USA potrafilo byc nawet ciekawiej - byly uslugi
    > obowiazkowe dla klienta, za ktore musial zaplacic. Np. DTMF.

    To akurat mnie nie rusza, bo u nas też można było stwierdzić, że np "usługą
    obowiązkową jest sygnal zgloszenia centrali a maszynka sygnałowa prąd
    bierze".
    Że o prądze dzwonienia i "kole od roweru nie wspomnę"... :-)
    To wszstko można rozbić na wkurzajae klienta pozycje na rachunku lub
    elegancko ująć w pozycji "abonament" i wsadzić tam wszelkie "obowiązkowe
    usługi".

    A wogóle to "szatnia jest u nas obowiązkowa" na Grupie kolego. :-)

    vari

  • 16. Data: 2009-08-14 19:20:07
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Mon, 10 Aug 2009 18:28:51 +0200, QuickQvik wrote:
    > Jestem nieco zaskoczony, że TP pobiera dodatkową opłatę za identyfikację
    > numeru dzwoniącego (czyli "Caller ID")

    Netia swoim abonamentom korzystajacym z lacz TP niestety rowniez kaze
    placic 3.66 zl za ta usluge.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 17. Data: 2009-08-14 20:10:57
    Od: "lkjh" <l...@w...pl>

    Użytkownik "astro" <

    > Netia swoim abonamentom korzystajacym z lacz TP niestety rowniez kaze
    > placic 3.66 zl za ta usluge.

    To właśnie jest ZDROWA konkurencja ;-)