  • 1. Data: 2015-05-24 09:54:49
    Temat: immo i pilot w xsarze picasso
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    jak sie kiedys dowiedzialem sie ile kosztuje zaprogramowanie
    pastylki immo do e39 w mojej okolicy to kupilem ak90 w
    chinach razem z 10 transponderami, zaprogramowalem 5 sztuk
    i sprzedalem reszte na allegro - po docieciu 3 kluczy
    wychodzac na zero

    teraz chcialbym zrobic to samo w dwoch xsarach (2001 i 2005)
    i ew. masterze 2010

    niestety francuskiego nie znam a po polsku i angielsku nikt
    sie nie dzieli konkretami powtarzajac jakies legendy o
    pilocie

    czy ktos odejmie sobie od ust i powie czy znajac pin da sie
    sama lexia zaprogramowac takie cos w calosci - immo i pilot?

    http://www.aliexpress.com/item/Replacement-Remote-Ke
    y-Fob-2-Button-433MHz-With-ID46-Chip-Uncut-Blade-SX9
    -For-Citroen/2041891025.html?s=p

    zostaje problem mastera, do ktorego pewnie trzeba can clipa

    ew. ktorego chinskiego klona (zed bull, sbb, ad900 itd.)
    warto sobie kupic zeby jednorazowo obskoczyc citroena, peugeota
    i renaulta bez niespodzianek

    --
    http://db.org.pl/

  • 2. Data: 2015-05-25 13:36:33
    Temat: Re: immo i pilot w xsarze picasso
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-05-24 o 09:54, m4rkiz pisze:

    > czy ktos odejmie sobie od ust i powie czy znajac pin da sie
    > sama lexia zaprogramowac takie cos w calosci - immo i pilot?

    Jak wszystko będzie ładnie prekodowane pod PSA to mając PIN, Lexię i 10
    minut wolnego czasu masz wprogramowany kluczyk do auta. Aha przy
    wczytywaniu kluczy do auta musisz mieć, ze sobą wszystkie klucze które
    mają działać z autem, bo po kolei każdy będziesz musiał wczytać do auta.

  • 3. Data: 2015-05-25 15:30:56
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > chinach razem z 10 transponderami, zaprogramowalem 5 sztuk
    > i sprzedalem reszte na allegro - po docieciu 3 kluczy

    nie wczytywałem się jakoś mocno - ale ten ak90 zaprogramuje i immo i pilota?

    pytam bo akurat mam e39 i e60 i każde ma po jednym kluczu... :)

    Łukasz

  • 4. Data: 2015-05-26 06:41:33
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "dddddddd" <f...@e...com> wrote in message news:mjv84a$gmu$1@dont-email.me...
    > nie wczytywałem się jakoś mocno - ale ten ak90 zaprogramuje i immo i pilota?
    > pytam bo akurat mam e39 i e60 i każde ma po jednym kluczu... :)

    ak90 programuje pastylki i dopisuje je do immo

    w e39 pilota paruje sie recznie bez zadnych wynalazkow, moze byc
    uzywany

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2015-05-26 09:58:30
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-26 o 06:41, m4rkiz pisze:
    > "dddddddd" <f...@e...com> wrote in message
    >
    > ak90 programuje pastylki i dopisuje je do immo
    >
    > w e39 pilota paruje sie recznie bez zadnych wynalazkow, moze byc
    > uzywany

    ręcznie tzn. gdzieś z poziomu INPY czy jakimiś magicznymi komendami bez
    komputera?

    Łukasz

  • 6. Data: 2015-05-26 16:11:37
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > do auta musisz mieć, ze sobą wszystkie klucze które mają działać z autem, bo
    > po kolei każdy będziesz musiał wczytać do auta.

    dzieki

    --
    http://db.org.pl/

  • 7. Data: 2015-05-26 16:30:21
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "dddddddd" <f...@e...com> wrote in message news:mk1911$j50$1@dont-email.me...
    > ręcznie tzn. gdzieś z poziomu INPY czy jakimiś magicznymi komendami bez
    > komputera?

    recznie tzn potrzebujesz sprawnego pilota i samochod (bezpieczniki)

    http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=44794

    "
    1) bierzesz ze sobą wszystkie kluczyki z pilotem jakie masz,
    2) wsiadasz, zamykasz drzwi (nie ryglujesz)
    3) włączasz zapłon dosłownie na 2 sekundy jednym z kluczyków i zaraz go
    wyjmujesz ze stacyjki
    4) wciskasz na pilocie przycisk otwierania i nie puszczasz
    5) 3 razy klikasz przyciskiem zamykania i puszczasz zamykanie
    6) dioda w pilocie powinna mrugać i zamki zaryglować się i odryglować-
    programowanie poprawne
    7) powtarzasz na wszystkich pilotach operację od pkt. 4
    "

    8) czekasz ztcp ~45 sekund i dziala

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2015-05-26 20:24:52
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-26 o 16:30, m4rkiz pisze:
> [...]
    > programowanie poprawne
    > 7) powtarzasz na wszystkich pilotach operację od pkt. 4

    dzięki :)

    Łukasz

  • 9. Data: 2015-07-21 18:34:27
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > do auta musisz mieć, ze sobą wszystkie klucze które mają działać z autem, bo
    > po kolei każdy będziesz musiał wczytać do auta.

    immo ogarniete, sprawa tak prosta ze nie ma sie w sumie nad czym rozwodzic

    chociaz napisze ze tak brzydkich transponderow (od przypadkowego chinczyka
    na alliexpress) jeszcze nie widzialem - wygladaja jak przypadkowo uciete
    kawalki plastiku - ale dzialaja ok

    za to pilota z kluczyka nie udalo mi sie odpalic do dzis, ale w sumie
    jakos bardzo mi nie zalezalo, tym niemniej jezeli ktos z opolszczyzny
    czy slaska jest w stanie ogarnac temat na jednej wizycie (xsara picasso
    2001) to prosze o kontakt

    --
    http://db.org.pl/