  • 11. Data: 2024-02-19 10:13:14
    Temat: Re: [innowacje] Płetwa rekina
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Mógłbyś uprzedzać przed nieodzobaczeniem? Czyścisz mi kibel, bo
    > "rzygłem" na widok drukarki 3D w tym obrazku. Tfu!
    >
    > Kurwa, mógłbyś to z drewna wyrzeźbić lepiej.
    > Jprdl.

    <bluzg>
    No kurwa mógłbym, ale nie byłoby deszczoodporne i musiałbym się
    pierdolić ze struganiem drewna by miało podstawę nie wiadomo po chuja
    jak mam gotowy projekt w którym co najwyżej antenę można wstawić.
    </bluzg>

    Ogólnie to ten projekt 3D jest żartem z "antena w kształcie płetwy
    rekina". Ale skoro JF widzi potrzebę użyteczności to pokazuję, że mieści
    antenę do LoRa'y.

  • 12. Data: 2024-02-19 10:35:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Feb 2024 10:13:14 +0100, io wrote:

> [...]
    >
    > Ogólnie to ten projekt 3D jest żartem z "antena w kształcie płetwy
    > rekina". Ale skoro JF widzi potrzebę użyteczności to pokazuję, że mieści

    Ale nie rozumiem - zrobiłeś tę płetwę, żeby miec płetwę, czy aby
    antene schować?

    J.

  • 13. Data: 2024-02-19 12:18:00
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.02.2024 o 10:35, J.F pisze:

    > Ale nie rozumiem - zrobiłeś tę płetwę, żeby miec płetwę, czy aby
    > antene schować?

    Żeby mieć płetwę :-)

    Ale jak tak sobie drążymy to ... może faktycznie włożę w tę płetwę całe
    radio z LoRą :-)