  • 11. Data: 2016-01-17 08:31:55
    Temat: Re: internet na parę dni
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    on 2016-01-17, Eneuel Leszek Ciszewski supposed :

    > Jeśli zmienię taryfę na 'Play na Kartę Rok Ważności Konta' -- będę mógł
    > przedłużyć ważność konta o rok bez dopłacania 5 plnów? Rozumiem, że tak.
    Tak
    > Chyba do 11 lutego mam nawet dodatkowe złotówki -- częściowo już
    > wykorzystane.
    Jeśli to na koncie promocyjnym to i tak musisz mieć wychodzące na
    głównym żeby z nich skorzystać, a aktywując pnk 3zł, wychodzące są na
    10 albo 14 dni tylko

  • 12. Data: 2016-01-17 11:27:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" n7fg1e$b3q$...@n...news.atman.pl

    > Tak

    Dzięki.

    > Jeśli to na koncie promocyjnym to i tak musisz
    > mieć wychodzące na głównym żeby z nich skorzystać,

    Raczej tak.

    > a aktywując pnk 3zł, wychodzące są na 10 albo 14 dni tylko

    Do 20 stycznia. Chyba 10 dni.

    -=-

    Czyli tak:

    -- przechodzę na Rok ważności,
    -- przedłużam o rok i mam:

    1 pln na rok
    4 pln do 11 lutego br.

    Tedy do Virgin przeniosę też nie wcześniej niż za parę miesięcy. :)

    -=-

    Dzięki za informacje. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 13. Data: 2016-01-17 11:37:42
    Temat: Re: internet na parę dni RBM LTE Dla potomnych
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    (...)

    > http://jdtech.pl/2015/04/t-mobile-frii-115-gb-za-5-p
    ln.html

    Dzięki, zadziałało, marnie, bo długo trzeba czekać, potem (130 mega)
    przestało działać, wyjadło pieniądze z konta, ale uaktywniłem następny
    pakiet - działa.

    ToMasz

  • 14. Data: 2016-01-17 11:38:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

  • 15. Data: 2016-01-17 17:26:27
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    After serious thinking ToMasz wrote :
> [...]
    > przestało działać, wyjadło pieniądze z konta, ale uaktywniłem następny pakiet

    Jeżeli trafiłbyś starter identyczny jak w opisie gdzie na start jest
    1gb to nic by ci z konta nie zjadło, wkładasz do modemu, łączysz się
    i od razu leci z tego 1gb, nic nie trzeba aktywować, jak się 1gb
    skończy
    to aktywujesz kolejne pakiety czyli 6,3,1 w dowolnej kolejności.
    Te startery z 1gb to stare, więc ciężko je dostać, wyszły teraz nowsze
    bez 1gb i z nimi może być problem, ale też nie bo korzystałem, po
    prostu aktywujesz 1,3,6 na początek i czekasz na smsa zwrotnego, można
    kodem sprawdzić czy już jest pakiet , jeśli tak to uruchamiasz
    internet, nic z konta nie pobiera.

  • 16. Data: 2016-01-17 19:07:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 17.01.2016 o 17:26, dizel pisze:

> [...]
    > aktywujesz 1,3,6 na początek i czekasz na smsa zwrotnego, można kodem
    > sprawdzić czy już jest pakiet , jeśli tak to uruchamiasz internet, nic z
    tak czy owak, mam 1.4zł na koncie, po 2 sekundowej rozmowie. co i gdzie
    źle zrobiłem - nie wiem, ale zadziałało, zrobiłem to co chciałem, sprawa
    zamknięta. Udało mi się uruchomić LTE w RMB ( dla potomnych: aby
    działało LTE trzeba mieć przynajmniej 1Kbajt pakietu g3) i starter ery
    pójdzie od szuflady. JEszcze raz dziękuje

  • 17. Data: 2016-01-20 19:48:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n7fqf1$u3g$...@n...news.atman.pl

    > -- przechodzę na Rok ważności,
    > -- przedłużam o rok i mam:

    > 1 pln na rok
    > 4 pln do 11 lutego br.

    > Tedy do Virgin przeniosę też nie wcześniej niż za parę miesięcy. :)

    ZONK!!! Przejście na inną ofertę trwać może do 24 godzin.
    Do końca dnia 20 stycznia mam mniej niż 5 godzin. :)
    Zleciłem przejście na Rok ważności przed godziną. :)

    Na szczęście przejście nie trwało długo.

    Na nieszczęście straciłem (z czym liczyłem się) niewykorzystane
    megabajty -- miałem po 25 MB na SIMkę a wykorzystałem na testy
    około połowy.

    Przedłużenie ważności konta także może zająć 24 godziny.
    Na razie ,,jest realizowane'' na obu numerach.

    -=-

    Tak więc w przyszłości warto zacząć podobne manewry nieco wcześniej,
    niż na kilka godzin przed upływem terminu ważności konta.

    -=-

    BTW -- SIMka Play pracuje poprawnie na Motoroli d160. Takiej, jak ta:

    http://www.kolekcjonertelefonow.pl/wp-content/upload
    s/2012/03/IMGP8701.jpg

    więc chyba obawy o niewspółpracowanie nowych SIMek ze starymi telefonami
    można odłożyć na półkę.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 18. Data: 2016-01-21 00:14:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n7olha$fos$...@n...news.atman.pl

    > Przedłużenie ważności konta także może zająć 24 godziny.
    > Na razie ,,jest realizowane'' na obu numerach.

    Znacznie szybsze było tam, gdzie przedłużyłem via WWW, nie zaś via kod.
    [widać KOD traci na znaczeniu... prestiż spada... jak u impotenta...]

> [...]

    > -=-

    > BTW -- SIMka Play pracuje poprawnie na Motoroli d160. Takiej, jak ta:

    Ale ani na tej Motorli, ani na znacznie nowszej Nokii nie
    ma mowy o skutecznym KODowaniu. [trzeba iść na stronę...]

    > http://www.kolekcjonertelefonow.pl/wp-content/upload
    s/2012/03/IMGP8701.jpg

    > więc chyba obawy o niewspółpracowanie nowych SIMek ze starymi telefonami
    > można odłożyć na półkę.

    Do 09 lutego br. mam w sumie (na 2 SIMkach) około 5 plnów a do 19 stycznia
    2017 roku mam po złotówce. Może gdzieś wygadam... Numery docelowo mają
    zasilić Virgin Mobile.

    Podobnie chcę uczynić z dwoma innymi starterami Play.
    Mam teraz:
    - w u_życiu 3 numery Virgin w urządzeniach GSM 2G/3G (Monster i Overmax)
    w u_życiu 1 numer Orange w urządzeniu GSM 2G (Nokia)
    w u_życiu 1 numer Play w urządzeniu GSM 2G (Motorola)
    w u_życiu 1 numer Play w urządzeniu GSM 2G (Monster, ale w slocie 2G_only)
    - przed aktywacją 4 numery Virgin
    - przed aktywacją 2 numery Play
    - 2 numery VoIP z bramką sprzętową Tlenofonu
    - 2 numery VoIP easyCall...

    Razem 16 numerów. :)

    Do tego mam 2 SIMki Aero2. Są bezużyteczne od niemal dwóch lat. :)

    Play w 2G dawał 200 kb/s do mnie, 64 kb/s ode mnie i ping 126 ms.
    Play w HSPA+ dawał 3,12 Mb/s do mnie, 1 Mb/s ode mnie i ping 42 ms.
    Virgin w HSPA+ dawała mniej niż 1 Mb/s do mnie, ponad 1 Mb/s ode mnie i ping od 41 ms
    do 60 ms.

    LTE nadal nie mam. Będę miaU -- to może wytestuję.

    -=-

    Do Dizla: dzięki za podpowiedź o przedłużce ważności konta w Play i dzięki za
    info o Virgin Mobile. Żałuję, że o Virgin Mobile dowiedziałem się tak późno.
    Dziś reklamy Virgin Mobile są na każdym kroku (akurat M2M nie ma tych reklam)
    ale w 2012 jakoś nie słyszałem o Virgin Mobile, zaś o Aero2 słyszałem często.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 19. Data: 2016-01-21 10:21:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ToMasz napisa?(a):

    > od kogo można tanio dostać/kupić (korzystnie) parę giga netu na 2 tygodnie?

    Zalezy gdzie będziesz chciał tego używać bo może się okazać, że w tej
    konkretnej lokalizacji wyboru nie ma... ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 20. Data: 2016-01-21 21:43:48
    Od: user <f...@f...pl>

    Dziś widziałem w kiosku starter Heyah za 5 zł z 5GB internetem, jak dla
    mnie bomba.

    ---
    Avast.